• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Helt nya Carmina svarta kängor UK7.5

Randel

Cartier
Jag håller på att sålla ut bland alla skor och säljer därför dessa. Lästen är Oscar om jag minns rätt (det står inte på kartongen eller skorna, men jag har samma läst i andra Carmina och det ser ut som just Oscar) och är förhållandevis rimlig. Färgen är enligt Carmina svart men jag tycker att den är aningens brun och inte helt kolsvart. Syns hyfsat bra på bilderna. Jag köpte dessa nya från Skoaktiebolaget i våras för att ha till hösten men jag trivs helt enkelt inte i kängor och släpper därför dessa vidare till någon som behöver dem bättre än jag. De är HELT nya, endast testade inomhus för att kolla storleken. Kommando-sula och stormrand gör dem till perfekta höstskor. Nypris: 4.400:-. OBS: inga skoblock ingår, men original kartong och skopåsar. Frakt inom Sverige ingår, och jag har en del referenser här inne både som säljare och köpare. Betalning via Swish föredras. Inga byten p.g.a. fel storlek, men är det något som inte stämmer med min beskrivning eller bilderna har du full returrätt.

Pris: 2.5
Fil 2016-07-29 14 38 41.jpeg
Fil 2016-07-29 14 37 43.jpeg
Fil 2016-07-29 14 35 55.jpeg
Fil 2016-07-29 14 27 50.jpeg
00:-
 
Topp