Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Helt otrolig samling!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Dammen, 31 augusti 2013.

1. Dammen
    Trådstartare

Dammen Stadsbo

Skuggkastare gillar detta.
  2. acce1999

acce1999 Friends of KS

Och jag som tycker jag har för många, då några inte får tid på handleden på flera månader...

... Känns maniskt (storsamlaren i länken, alltså), som om det vore på plats med lite terapi...

... Imponerande och fascinerande, oavsett.

Tack för länken. Hade inte läst förr.

mvh A

3. Dammen
    Trådstartare

Dammen Stadsbo

Ja, manisk var nog en passande beskrivning på den anonyme samlaren! Med de resurserna han uppenbarligen har till sitt förfogande känns det som att det inte finns någon utmaning. Den enda utmaningen ligger väl i att man måste ha tålamod att stå i kö för vissa av de ovanligare modellerna!

4. Andy7750

Andy7750 Präst

Från:
    Kungälv
    Otrolig samling, hade jag bara haft en av de klockorna hade jag hur nöjd som helst :)

/Andy7750

5. MJ24

MJ24 Friends of KS

Hmm...ja...och en annan tycker det är lite waste att 2 klockor ligger i kassaskåpet och inte används jämt!:)

6. Kson

Kson Friends of KS

Sjukt!!

7. NiklasArvid

NiklasArvid Gandhi

Inte så impad... allt som krävs där är ju bara massvis med flis och gå ut o handla??? :-(

Affe gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield