• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Helt underbar Grand Seiko SBGC recension, postad idag

Noxin

Omega
Vilken fantastisk text: http://www.ablogtowatch.com/grand-seiko-spring-drive-chronograph-sbgc001-watch-review/

Rätt mustig men väl värd läsningen, kanske hade räckt med att posta i vanliga GS-tråden men tyckte denna artikel var värd sin egna tråd!

Min mörkgröna SBGC007 gillade också artikeln (och längtar efter sommaren).
upload_2017-2-6_21-16-31.png
 

Greven

Audemars
Scrollade snabbt igenom recensionen, får läsa den vid annat tillfälle, men bilderna var ju i världsklass och klockan vacker som ett konstverk!

Tack för tipset!
 

RoedeOrm

Breitling

Blackmore

Panerai
Kronografknapparna är i största laget. Men när jag ser bilder av denna modell tänker jag inte på dem ... Det känns som att de accentueras på bild.
 

Urkul

Cartier
Nog upplever jag kronografknapparna framhävs mer på bild än när man ser den live.
Fast det kanske beror på att när man klämmer och känner på den så blir man lixom så exalterad att man inte upplever knapparna som "för stora".
Stör man sig på de stora kronografknapparna så är ju inte SBGC015/017 ett dåligt alternativ..... ;) :) same same but different.........eller kanske inte.
 
Topp