• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hemkommen från Spa

Marckus

Panerai
Tjena,
Härlig känsla det här! Det tog sin tid, men det är det värt... Att veta att Herr Leeser har gett mitt ur den kärlek den behövde värmer gott. Som vintagenörd är det här att likställa med ett nyköp från butik. Väntan, besöket och uret i handen...Nu myz med lupp och kaffe för att ihärdigt spana in den kornigt krämiga lumen...Härligt är ordet. Länge leve forumsponsorns urmakare!
image.jpg
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Tjena,
Härlig känsla det här! Det tog sin tid, men det är det värt... Att veta att Herr Leeser har gett mitt ur den kärlek den behövde värmer gott. Som vintagenörd är det här att likställa med ett nyköp från butik. Väntan, besöket och uret i handen...Nu myz med lupp och kaffe för att ihärdigt spana in den kornigt krämiga lumen...Härligt är ordet. Länge leve forumsponsorns urmakare!
image.jpg


Herr Leeser är kungen! ;)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Trycker på gilla! Har min 1016 på handleden just nu. Också den servad av kamraterna på Rob. Går utmärkt. :D

Enjoy!

mvh A
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Härligt! Önskar er en fin tid tillsammans! Skönt att hon hamnade i ett kärleksfullt hem. :)
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Sweet, Härlig känsla förstår jag.
Köpte själv en 1016 häromdagen men fick lämna tillbaka den då den gick som en potta piss.
Försökte få till det att jag själv skulle serva och hade då valt Rob, men så blev det inte.
/j
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Gratulerar till hemkomsten, för oss som aldrig köper nytt så är det där det närmaste man kommer :)

Jag är ju lite skadad också och fick för mig att det skulle vara fina motorsportbilder från SPA Francorchamps...
 
Topp