Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hemmafix

Diskussion i 'Diskussion' startad av Mykeys, 29 oktober 2012.

1. Mykeys
    Trådstartare

Mykeys Borgare

Från:
    Malmö
    Efter de inspirerande "how to" trådarna som har publicerats här på forumet blev jag sugen på att själv testa det här med att göra klockarmband på egen hand.

Jag hittade en gammal mocka jacka på myrornas, handlade in de nödvändiga redskapen och nu nån timme senare är första armbandet klart!

Verkligen ingenting som tål att synas i sömmarna, men va fasen - jag fick ihop det iaf! :)

Nu kan nästa bara bli bättre!

Bifogade filer:

2. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Härligt! Det är kul att pula hemma! Har också testat och hoppas mitt nästa band blir bättre än de första. Tycker ditt verkar överträffa mitt första även om det inte säger så mycket ;D

3. easy rider

easy rider Dead Man Walking

Snyggt! Man utvecklas hela tiden ju mer man pular.
    Slänger upp en bild på mitt senaste:

Bifogade filer:

4. leben

leben El Patrón

Grattis, snyggt!

Snart sitter du där en fredagkväll med lite verktyg och ett glas champagne redo att plocka ner att ETA verk i molekyler :D

5. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Det blev ju riktigt snyggt!

Snart sitter Du med symaskin och kamomill-te på fredagkvällen och syr en jacka av Nato-straps... :)

6. paradis

paradis Friends of KS

Från:
    Malmö
    Helt ok,vackert....

7. Mykeys
    Trådstartare

Mykeys Borgare

Från:
    Malmö
    @ALLA Tusen tack för uppmuntrande tillrop! Det uppskattas verkligen!

@easy rider Du är ju proffs i sammanhanget! Tycker dina band är riktigt snygga. Jag undrar över några detaljer som jag hoppas du kan hjälpa mig med. Hur fäster du tråden när du gör en söm som på bilden? Hur fäster du keepern? Och var köper du spännet? Hade varit perfekt om du kunde ta nån detaljbild på baksidan av bandet för att visa hur du har gjort det...

8. easy rider

easy rider Dead Man Walking

Haha, tack för det. Men jag ser mig mer som en simpel hemmapulare. Jag skickar ett pm lite senare med instruktioner!

9. Mykeys
    Trådstartare

Mykeys Borgare

Från:
    Malmö
    Schysst, tack!

Mårtenssons ur Brookfield