• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hemska problem...

BadkarsPiraten

Vacheron
Jag försöker gå ner i vikt och det verkar fungera, kanske för bra?
Min Root Beer som tidigare satt perfekt sitter numera rassligt (!!!) Och fortsätter jag såhär så måste jag nästan plocka bort en länk!
Men det betyder ju att jag måste ta bort guld...
Vad ska jag göra? McDonalds diet så jag slipper något så hemskt eller steroider för att bygga bamse muskler?

Självklart ska ni ha bild också!
20140802_143554.jpg
 

M.U

Rolex
Jag hade tagit en öl, satt mig tillbaka, låta porrmuschen växa och haft en tajt och fin länk :)
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Smala leder är inget man tränar upp, de är dock önskvärt i proffs circusen.
Kör på, ha lite rassel och ha armen hängandes utanför bilen som en riktig glidare. :)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Muskler hjälper föga för att öka handledsdiametern. Den vettigaste lösningen är nog att skaffa helguld? Bra belöning.


Planer har smidits på en DD på president.
Jag avvaktar bara för att se hur länge jag kan hålla mig. Tvingar mig själv att vänta tills födelsedagen (begränsa mig på 1 Rolex per år). Får väl se hur det går ;)
 

rogart-63

Patek
Jag försöker gå ner i vikt och det verkar fungera, kanske för bra?
Min Root Beer som tidigare satt perfekt sitter numera rassligt (!!!) Och fortsätter jag såhär så måste jag nästan plocka bort en länk!
Men det betyder ju att jag måste ta bort guld...
Vad ska jag göra? McDonalds diet så jag slipper något så hemskt eller steroider för att bygga bamse muskler?

Självklart ska ni ha bild också!
20140802_143554.jpg

Du är bara uttorkad .Du får dricka mer ;)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Du får plocka bort guld och slita som ett djur... Låter jobbigt!
Lägg ner och bygg upp det du tappat. :)
Skämt o sido, sätt ett mål och belöna dig med en klocka till när du är där.
Jag sätter alltid väldigt närliggande och små mål, då har jag anledning att belöna mig själv ofta. ;)
 
Topp