• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hentschel Hamburg - har någon testat?

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Har tyvärr ingen koll på märket och ska inte till Hamburg förrän i mars. Är det fortfarande intressant då kan du höra av dig så kanske jag kan svänga förbi Hentschel.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Ser grymma ut! Då jag inte klämmt och kännt så skall jag inte uttala mig om prisvärdheten. Men ser man både på bilder och prislapp. Så känns det premium. Ett litet varningens finger bör kanske lyftas ang andrahandsvärde. Misstänker att du frest73 kan riskera en ordentlig värdeminskning på ditt inköp. Ibland så kostar det dock att vara trendsättare, kan garantera att det kommer att vara en intressant klocka för oss andra att titta på när det kommer till GTG osv.

Hjärtligt välkommen till forumet också! Kul att vi växer.
 

frest73

Cartier
2-Faktor
tack för trådtipset och till Frykens förslag!
ska fundera vidare, kanske blir det paketöppning en vacker dag :)
 

SSL

Audemars


Tack.

Gillade Seven Seas
WFYCKC4.png
 

DrDre

Patek
De ser ju väldigt fina ut på bilderna. Som någon tog upp ovan, det är nog inget för flipparen, för de har nog ganska lågt andrahandsvärde. Alternativ kan ju vara IWC's nya manuella Ingeneur och Dornbluth.
 
Topp