• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Heuer 1000 vintagedykare - projekt

Weberg

Audemars
Heuer 1000 Professional 200 m, 980.029L Gold/PVD
Höstprojektet som kom av sig. Hoppas nån annan kan ta vid. Har fått annat än klockor jag måste lägga min tid på så under hösten har jag sålt av hela min Heuer-samling. Urverket behöver en översyn och kronan fäster inte som den ska; är nu borttagen efter att ha suttit som berget men ingår (original guldkrona). Urverket gick i halva hastigheten eller dubbla hastigheten. Annars är klockan "minty". Boetten med alla delar är makalöst fin, utan färgsläpp. Har du en likadan? Då är den här finare. Samtliga delar original och märkta "HEUER": krona, länk, spänne etc... Vet inte om vanliga ETA 955.112/114 passar men isf är det en utgift på 250 kr för urverket och sen gäller det bara att få dit kronan.
Mängder med bilder finns för den som är seriöst intresserad. Inga skambud. Gör hellre blomkruka av den.

 
Senast ändrad:
Topp