• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen .

D

Deleted member 1154

Guest
:) Jag har ingen aning om sånt? Den har funkat den lilla tid jag haft dem, men tack för att du påpekar detta, ska se om nån expert kan kika på den, nu är det "påpekat" så får folk kika noga på bilderna :)
 
D

Deleted member 1154

Guest
Om nån bedömmer skicket och ger olika bud så kör på, jag tar tacksamt emot tips och bytesförslag


Jag fattar att klockan är lika gammal som Bruce Springsteen, men den kan va bra ändå :)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Det vänstra bandhornet är något lägre än det högra vilket man ser klart och tydligt. Klockan verkar ha varit med om en hel del.
 

_jonte

Patek
Tror Aurum syftar på detta i bilden under, där bandhornen ser spruckna ut. Förtydliga gärna, eller fler bilder.
BszbvR0.jpg
 
D

Deleted member 1154

Guest
Här kommer sanningen...
Jag vet inte om detta är nån "issue" på en 60-år gammal klocka.. men självklart vill jag sanningen ska ut... Själva sprinten sitter fint och natoband är inga problems se bild 2...




 
D

Deleted member 1154

Guest
belastningen vid användning av Natoband är inte så stor på bandhornen
 
Topp