• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Heuer Carrera cal 18?

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Såg den här på nätet i en artikel på watchville men hittar den inte på Tag heuers hemsida, är den ett påhitt eller önsketänkande? Jag föll för den iaf. Någon som vet mer? Ska vara 39mm caliber 18
image.jpg
 

Brutus

Cartier
2-Faktor
Hmm, funderar på om det var den modell som lades ned redan innan den lanserades? Tror att vd:n fick foten i samma veva... Jag vill minnas att ägarna inte gillade hans strategi att satsa mer på inhouse verk och tillverka mer exklusiva klockor. Men jag kan också ha helt fel!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt snygg! Men kommer den till produktion så står det väl TAG på den.....
Det släpptes ju en årsutgåva. LE för några år sedan på den där för att hylla en gammal modell. Detta var nog för 3-4 år sedan. Kan tänka mig att det är den modellen, men bar fr mig att den var större än 39mm. Den modellen hade den gamla Heuerloggan. Snygg var den hur som helst.
 

saferide

Omega
2-Faktor
Mycket fin, håller fullt med om att allt blir bättre när det bara står Heuer! Lite trist att produktbilderna alltid är såå mycket "bättre" än de riktiga bilderna, blir lite av en besvikelse att se vanliga wristshots!
 
Topp