Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hexagon

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Hexagon, 2 maj 2016.

1. Hexagon
    Trådstartare

Hexagon Borgare

Skriv gärna en rad om vi gjort affär! Tack! :)

2. thetaliban

thetaliban Bonde

Sålde en tavla till hexagon snabbt och smidigt. Dock visade det sig att den inte passade. Inga sura miner och vänligt bemötande. Så då tog jag tillbaka den (vilket jag hade gjort i vilket fall såklart). Trevlig kille och lätt att deala med!

Hexagon gillar detta.
  3. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Sålde precis en guldrolle till Hexagon. Enormt trevlig kille och enormt smidig affär. Rekommenderas varmt!

Hexagon gillar detta.
  4. Stenman

Stenman Bonde

Sålde en DJ till Hexagon. Bra kommunikation, snabb med betalning. Rekommenderas!

Hexagon gillar detta.
  5. Nicke L (Växjö)

Nicke L (Växjö) Friends of KS

Från:
    Gissa ;-)
    Sålt lite klockrellaterade saker till mannen som är 100%-ig GoodGuy!

Hexagon gillar detta.
  6. ozzyozzy

ozzyozzy Friends of KS

Köpte en datejust av @Hexagon, han fixade fram bra och ärlig info på mail innan vi sågs. Smidig och trevlig, helt klart good guy!

Hexagon gillar detta.
  7. Gold

Gold Borgare

Från:
    Lund
    Köpt klocka F2F av Hexagon. Toppentrevligt och smidig affär. Helt klart någon jag skulle göra affär med igen :)

Hexagon gillar detta.
  8. aosehus

aosehus Friends of KS

Från:
    Zürich
    Sålde i 50k-klassen till Hexagon. Supertrevlig och korrekt på alla sätt. Rekommenderas!

Hexagon gillar detta.
  9. Weberg

Weberg Stadsbo

Från:
    Inte från Stockholm.
    Supertrevlig kontakt och snabb betalning = smidig affär. Sålde klocktillbehör till @Hexagon och i min bok är han 100 % good guy och kan rekommenderas!

Hexagon gillar detta.
  10. Mekmek

Mekmek Friends of KS

Denne trevlige TS har köpt en Seiko av mig, snabb betalning och inga som helst konstigheter. Mkr bra :)

Hexagon gillar detta.