• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes High end 24 mm straps

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Egentligen borde jag fortsätta skriva på engelska inser jag men det skiter jag i utan skriver istället på dålig värmländska.....
Eftersom jag lämnat väggklockorna bakom mig och uppgraderat till en golvklocka behöver jag sälja av mina 24 millimetare. Ta nu tillfället i akt och klä upp din panerai, eller vad du nu har, med nåt riktigt stiligt.
a9y2atu5.jpg

u7epated.jpg

Superlångt swedish ammo från Paolo18, 110/160. 400:-
5ybagagy.jpg

3uma3yva.jpg

Välanvänt ammo från Ted Su, 130/80. 250 :-
una9eja8.jpg

a7y8eneg.jpg

Så gott som oanvänt vachetta från Simona, 150/90. 800 :-
ava9unuv.jpg

gajy2yry.jpg

Nubuck från The Watch boys. Ett par extra hål slagna. Nästan oanvänt. 135/90. 150 :-
ysu3eny7.jpg

enary6ez.jpg

Nubuck från The Watch boys. Ett par extra hål slagna. Nästan oanvänt. 135/90. 150 :-
ytasunyn.jpg

esa4ejet.jpg

Hajbandens Rolls, big ridge från K Wong. I princip oanvänt. 135/95. Grymt spänne. 1000 :-
ygenugu7.jpg

ze4y6y9y.jpg

Krokodil från HKtan. OEM längd och standard. Lätt notchat vid spännet för att greja viklås, inget som märks när klockan sitter på armen. 350 :-
anujy7es.jpg

a2anynug.jpg

Svart haj från Simona med det eftertraktade platta spännet. Välanvänt och mjukt som attans. 130/80. 500 :-
anybe8us.jpg

ge4u7ede.jpg

Mitt favvoband, Blue Jean JV med gult foder, nästan oanvänt. Från Peter Watch. OEM standard. 750 :-
a8ybu8e7.jpg

a5u4apaj.jpg

Mörkbrun krokodil med rött foder, också från Peter Watch. OEM standard. 750 :-

Alla band är köpta av mig direkt från tillverkaren, de flesta specialbeställda till högt pris och med lång väntetid. Du slipper alla problem med det.

Betalning sker till mitt Nordeakonto, lägg till några slantar för frakt i postens gröna (har inte koll på kostnaden för det just nu), annars går det bra att uppsöka mig i Stockholms västra förorter, alternativt grejar vi en f2f på lämplig plats.

Pust, det tog nästan 40 minuter att ordna denna annons i mobil med tapatalk så nu får du fasen ge mig lön för mödan :)

/Kristofer
 
Topp