• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hirsch Leonardo, vad tror ni?

Bytte till mig detta band av RicVin. Smutt som fasen men tror ni som har/haft ett att det går att få det ännu tightare mot boetten?

Svårt att få till nån bra bild med ajfånen men en liten glipa finns det. Orkar jag börja mickla med inställningarna på bandet? Ni som har/har haft ett förstår vad jag menar.
Och innan någon frågar så är plåstret inte ett resultat av bandbytet utan en ovanligt aggressiv kopiator på jobbet.
4d3be2ac9a6ec0188ddd02db8f6afaa5.jpg

5c02b79459015edaeddc87c44d736a27.jpg

971b9602b1fd949ee1c683a5121cb74a.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Har haft ett par Leonardo till både PO och Speedy. Märktes tydligt vilket av de två hålen i bandet som var bäst. Skulle tro att du träffat rätt men tar ju ett par minuter bara att kolla andra alternativet. Snyggt hur som helst.
 
Har haft ett par Leonardo till både PO och Speedy. Märktes tydligt vilket av de två hålen i bandet som var bäst. Skulle tro att du träffat rätt men tar ju ett par minuter bara att kolla andra alternativet. Snyggt hur som helst.
Du menar alltså att jag ska krångla av bandet igen för att prova hål nr2? Hur fan lät det där då??!!
Känns nog som jag hittat rätt, snyggt som faen om jag får säga det själv! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Haha, ser rätt ut som sagt. Men med lite träning tar det inte mer än ett par minuter. Och då menar jag bandbytet. Inget annat.
Måste säga att det gick över förväntan, bandbytet för i he....., efter att läst diverse guider på nätet. Tog nog inte mer än de två minuterna, fortfarande bandbytet!!!, att få till det....:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp