• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

His & Hers matching watches; Good, Bad and suggestions?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Här är en "his & hers" på mig och @k0ltrasten enligt detta instagramkonto ;)

https://www.instagram.com/p/BTRbR0IAKWf/

18094794_219495235204153_1166513310867128320_n.jpg
 
Senast ändrad:

rdianat

Cartier
2-Faktor
Trådskaparen fann mitt inlägg helt i sin ordning. Den skit du talar om är de vanliga testosteronstinna stolpskotten som oavsett vad jag skriver eller någon annan som skriver något som de inte "gillar", så bränner säkringarna. Inget jag bryr mig om; de flesta är borta från detta intresse om en tid och gör varken till eller från. Nu kallas jag unken nationalist också. Det är de vanliga fegisarna som sitter på sin kammare och skriver. Nu återgår vi till Urens underbara värld!.....
Tänkte först låta bli att skriva något, men du drar helt fel slutsats av TS svar på din väldigt dryga och oförskämda anmärkning. Jag tror TS bara ville vara artig och rättade sig i ledet. Även om TS råkar hålla med dig i sak (vem gör inte det - bor man i ett land ska man integrera sig) betyder det inte att man kan skriva precis vad man vill för det. En följdfråga till dig @Joakim C : ska man bara få prata svenska i Sverige? Lära sig andra språk är uteslutet eller? Kanske ok om det är germanska språk?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Och någonstans här så är det enough.

Vi vill också förtydliga att det är helt okej att posta inlägg på engelska eller andra språk även om forumet i huvudsak utgörs av svenskspråkiga medlemmar. Givet att posterna håller topic.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp