• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hiss eller diss?

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
iU7nAAO.jpg


Tycker det är hiss ändå, eller är jag ensam?
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Äh det är inget att skämmas för... På med fullänken igen! Den är kultigt ful, men är halva grejjen med den modellen IMHO!
 

MERL

Omega
Det känns lite som en äldre man i sina bästa gråhåriga år med två matglada all-inklusiveveckor på mallorca på magen, en dag kvar, som ligger där ute i solstolen för att förbränna de extrakilona i lite för små speedos med ett korsord i handen från "kärringens" se&hör och samtidigt sportar sådana där glasögon med både läsglas OCH "100 UV" på, lite väl långt ner på näsa medan svetten rinner över handleden på just den här klockan...

Näe, det blir nog dissen på den
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Äh det är inget att skämmas för... På med fullänken igen! Den är kultigt ful, men är halva grejjen med den modellen IMHO!

Testar lite nytt, gillar inte gummi eller liknande älskar länk och vintage läder, då vintage läder inte passar denna modell så byter jag mellan original, mesh och oyster! Så att jag inte tröttnar, 2 mån kvar så kommer en ny öppningstråd tills dess försöker jag hålla lågan uppe!
 

Smulan

Rolex
Jösses vilket dåligt foto :)

Tycker nog det ser bra ut. Länkarnas vidd går igen lite i fasningarna på vridningen. Ett vristshot kunde vara bra.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Tanken är god men tycker nog ändå att denna hör hemma på den fula (sorry) originallänken.

Fick du fila till ändbitarna eller hittade du något som passade bolt-on?
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Tanken är god men tycker nog ändå att denna hör hemma på den fula (sorry) originallänken.

Fick du fila till ändbitarna eller hittade du något som passade bolt-on?

hmm alltså stiften sitter inte i, la bara länken där, kunde inte riktigt få det rätt, måste nog modifieras!
 

fredtiger

Cartier
Tycker inte om orginallänken egentligen, men tillsammans med klockan gillar jag helhetsintrycket. Det blir diss från mig (däremot tycker jag du ska testa orange nato i sommar om du vill ha variation eller inte gillar orginallänken).
 

F-L-P

Panerai
Nää.. orginal länken ser bättre ut tycker jag. kör med nato eller grovt sharkmesh. finns några skinnband som passar bra också.

kan iofs vara att man är ovan..
 

Landshark

Cartier
Hej. Detta är KS egen mästare i grafisk design och bildhantering som talar!

Är normalt sätt ingen stor anhängare av nato, men tror det hade kunnat funka:
[Stort OBS - bilden är ett fotomontage!]

Omega-nato_zpsfb840b47.jpg
 
Topp