• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Historiens längsta paketöppning!

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Jäkligt cool panna, jag har själv varit inne och nosat på den men fegat ur pga att jag trott diameter i förhållande till höjd skulle vara helt off :)

Var i riket bor ni denna pannan? Skulle man eventuellt kunna få kika på den över en kopp kaffe? :p
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Grymt jobbat, du levererade precis som utlovat! Sjukt fin klocka, har själv 312 eller 320 som nästa köp (har över 18 cm i handledsomkrets).
Episk öppningstråd och fett grattis till en keeper!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Applåder för en nice trådstart Asplund & stort grattis till en riktigt fin klocka.
En Panerai av modell "mindre" skulle vara kul att prova nå´ngång. Även om jag "lider" av vintage-sjukan...

Grattis igen & slit den väl!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Grattis och underbart att få en så efterlängtad klocka. Kul och informativ läsning, jag läste hela vägen! ;)
 

jabla

Sarlacc
Stort Grattis efter så lång jakt och tack för en trevlig läsvärd paketöppning.
42mm, sandwich tavla och ett vackert inhouseverk gör att gamla Panerai-motståndare som jag blir sugna på att prova en.
 

Randel

Cartier
Ett stort grattis!! Och tack för en mycket trevligt historia och bra info :) Panerai är inte högst på min lista, men den där var riktigt snygg!
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Grym paketöppning! Suget efter en 42mm panerai har aldrig varit större än nu!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Topp