Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hitta jubilee till min DJ

Diskussion i 'Diskussion' startad av Sundström, 23 januari 2014.

1. Sundström
    Trådstartare

Sundström Friends of KS

Tjääna

Man har ju hört här på forumet att jubileelänk ska vara helt underbart, och nu är jag sugen på att testa själv..!
    Är det någon som har bra tips på var jag kan hitta en vettig TT aftermarket länk, alltså omärkt då.. Jag är inte alls ute efter Piratkopior.

Innan ni börjar hata så vill jag säga att jag är riktigt nöjd med klockan på läder eller nato, och jag vill inte lägga flera tusen på en riktig länk som jag kanske inte använder mer än någon gång i månaden.
    Har sett lite olika varianter på ebay och andra ställen, men någon här kanske sitter på bättre info. :)

Kör!

2. puonti

puonti Friends of KS

Från:
    Borås
    När du väl har testat jubilee kommer du inte vilja byta! Satsa på ett original Rolex direkt med andra ord. Det känns bättre i själen. Om du ska köpa ett aftermarket så finns det väl mängder på ebay för kaffepengar? Tror knappast att det blir billigare än så på andra ställen :)

theargonaut gillar detta.
  3. Sundström
    Trådstartare

Sundström Friends of KS

Hehe, det kanske ligger något i det du säger.
    Tanken var väl inte att hitta det billigaste, utan något som faktiskt känns ok.

4. vikgul

vikgul Lilla Buh

Från:
    Huvudstaden
    Sundström gillar detta.
  5. Sundström
    Trådstartare

Sundström Friends of KS

6. puonti

puonti Friends of KS

Från:
    Borås
    jabla, Teletomte och theargonaut gillar detta.
  7. calzone

calzone Biskop

8. Sundström
    Trådstartare

Sundström Friends of KS

Känns väl ändå lite optimistiskt att hitta en TT länk för 3k

9. calzone

calzone Biskop

10. Sundström
    Trådstartare

Sundström Friends of KS

Seikoman87 gillar detta.