• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hitta jubilee till min DJ

Tjääna

Man har ju hört här på forumet att jubileelänk ska vara helt underbart, och nu är jag sugen på att testa själv..!
Är det någon som har bra tips på var jag kan hitta en vettig TT aftermarket länk, alltså omärkt då.. Jag är inte alls ute efter Piratkopior.

Innan ni börjar hata så vill jag säga att jag är riktigt nöjd med klockan på läder eller nato, och jag vill inte lägga flera tusen på en riktig länk som jag kanske inte använder mer än någon gång i månaden.
Har sett lite olika varianter på ebay och andra ställen, men någon här kanske sitter på bättre info. :)

Kör!
 

pnt

Rolex
2-Faktor
När du väl har testat jubilee kommer du inte vilja byta! Satsa på ett original Rolex direkt med andra ord. Det känns bättre i själen. Om du ska köpa ett aftermarket så finns det väl mängder på ebay för kaffepengar? Tror knappast att det blir billigare än så på andra ställen :)
 
Hehe, det kanske ligger något i det du säger.
Tanken var väl inte att hitta det billigaste, utan något som faktiskt känns ok.
 
Topp