Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hitta min Datejust!

Diskussion i 'Diskussion' startad av kannan, 4 februari 2016.

1. kannan
    Trådstartare

kannan Bonde

Från:
    Halmstad
    Hej alla Klocksnackare!

Som ny på forumet måste jag först och främst bara säga att man blir på gott humör varenda gång man loggar på här! Tycker Klocksnack håller i särklass den högsta nivån och trevligaste nivån man sällan är med om! Kul!

Nu till min önskan om Er hjälp. Jag är på full jakt efter en:
    Rolex Datejust 16200 alternativt 16234
    Mörk tavla (Helst blå)
    Ej romerska siffror
    Oyster länk
    Budget 25 - 30k

Jag fajtar mina tankar mellan 16200 och 16234 och har löjligt svårt att bestämma mig, därav "sök specen"
    Kanske kan ni komma med tips och idéer som får en att lättare komma fram till rätt beslut!:nailbiting:

Obeedoobe gillar detta.
  2. mofo

mofo Friends of KS

Från:
    Skåne
  3. kannan
    Trådstartare

kannan Bonde

Från:
    Halmstad
    Tackar!
    Absolut, en köpeannons ligger ute sen några dagar tillbaka!
    Kikar runt mycket på Chrono24 och en tanke som också slagit mig är 16220 med den räfflade stål bezelen. Vad det ser ut som är denna referensen vanligast med oysterlänk, kan det stämma?

4. mofo

mofo Friends of KS

Från:
    Skåne
Mårtenssons ur Brookfield