• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hittade min första barndomsklocka i en låda

Buffi

Panerai
Städade ur en massa skrot ur lådor i arbetsrummet, och hittade min första klocka som jag fick för 25 år sedan när jag var 6 år gammal. Kul att hitta, då det väl finns en viss nostalgi runt det hela, men man kan väl konstatera att smaken skiljer sig lite mellan en 6-åring och en vuxen man ;)

Fungerar fortfarande fint efter ett enkelt batteribyte!

zMjUpjO.jpg


Den får nog ligga kvar i lådan med andra saker från när man var liten tror jag :)
 

Wiliamo

Panerai
Jäkligt ball även om den inte får någon handledstid framöver. Måste vara häftigt med lite flashbacks när du tar på dig den, samt att den måste varit GIGANTISK på en 6-åringa handled:p
 

Buffi

Panerai

Martin.

Omega
2-Faktor
IMG_1778.jpg


Min Super Mario hälsar! Hittade den när jag var hemma hos föräldrarna och rotade runt bland mina gamla saker som ej slängts/försvunnit för ett tag sedan. Har ett vagt minne från när jag var ung (32 idag) och fick klockan men den kan ej fått någon handledstid då den ser oanvänd ut. Klart en keeper till den dagen jag får egna barn som kommer växa upp med smartphones/gadgets och jag kan visa vad som var "the shit" när jag var liten. Har även ett Nintendo 8-bitar i nära nyskick med originalkartong för samma ändamål :)
 
Topp