• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hittar ingen Omega 300 m likt den här, hjälp uppskattas!

D

delegeferenda

Guest
Skrev i någon annan tråd om hur såld jag blev på den av Kaplans sålda Omega Seamaster 300 m automatic med vit tavla och andra färgdetaljer som jag inte hittar igen på någon annan. Sedan till priset den såldes för... Sur man blir... http://www.kaplans.se/sv/butiken/vara/978563

Någon som vet vad exakt den modellen heter eller vart jag kan hitta en annanstans?
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
D

delegeferenda

Guest
Tack för era svar.

Som Aurum sa var nog klockorna oanvända, såg då iaf ut att vara i riktigt bra skick.
 
D

delegeferenda

Guest
Sedan kommer jag inte heller önska använda länk, det får åtminstone bli ett senare inköp isf.
 
D

delegeferenda

Guest
Angående Chrono24 är billigaste 36 mm 300 m Seamastern jag hittar där satt på 7 500 kr exkl. frakt, är från Taiwan och är en kvartsmodell.

Den som var från Kaplans såldes för 9 000 kr, detta är inkl. provision, har öppet köp, var automatisk och hade ett färgmönster jag inte hittat på någon annan Omega Seamaster 300 m. De flesta har blåa detaljer med svart/blå tavla.

Nej den här gillade jag som fan. Än en gång KÖPAREN FRÅN KAPLANS SER DU DETTA SÅ PM!!! :D
 
Topp