Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hittar ingen Omega 300 m likt den här, hjälp uppskattas!

Diskussion i 'Diskussion' startad av delegeferenda, 19 november 2013.

1. Skrev i någon annan tråd om hur såld jag blev på den av Kaplans sålda Omega Seamaster 300 m automatic med vit tavla och andra färgdetaljer som jag inte hittar igen på någon annan. Sedan till priset den såldes för... Sur man blir... http://www.kaplans.se/sv/butiken/vara/978563

Någon som vet vad exakt den modellen heter eller vart jag kan hitta en annanstans?

2. MKRGG

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
    Prova chrono24, du lär finna hyfsat många där

3. Skulle nog inte säga att priset var så speciellt bra, 9000SEK + 20% med tanke på att det är en midsize (36mm) samt utan länk...

4. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Tror iofs de var oanvända om den kom från den auktionen jag tänker på, men inget jag hade huggt.

5. Tack för era svar.

Som Aurum sa var nog klockorna oanvända, såg då iaf ut att vara i riktigt bra skick.

6. Sedan kommer jag inte heller önska använda länk, det får åtminstone bli ett senare inköp isf.

7. Angående Chrono24 är billigaste 36 mm 300 m Seamastern jag hittar där satt på 7 500 kr exkl. frakt, är från Taiwan och är en kvartsmodell.

Den som var från Kaplans såldes för 9 000 kr, detta är inkl. provision, har öppet köp, var automatisk och hade ett färgmönster jag inte hittat på någon annan Omega Seamaster 300 m. De flesta har blåa detaljer med svart/blå tavla.

Nej den här gillade jag som fan. Än en gång KÖPAREN FRÅN KAPLANS SER DU DETTA SÅ PM!!! :D

Mårtenssons ur Brookfield