• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp!! Är i Sthlm o bokat offsidehotell. Funkar Flippin Burgers?

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Jaha. Spontanresa. Google o några klick senare sitter vi här på St eriksgatan, frugan o jag. Känns lite vid sidan om i kväll, men skit samma. Hagaparken mm lockar inför soliga morgondagen. Kvällens bestyr måste lösas. Mat..... Gick förbi Flippin Burgers o verkar helt ok. Nån som kan ge sitt gillande?
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Slipper du köa så är det mycket bra burgare. Dock inte värd ett par timmars väntande..

Lifestyle kan ev ha passat denna tråd bättre men vad vet jag?
 

Jetzet

Breitling
Personligen tycker jag flippin burgers var en katastrof.

Burgare som badade i flott så de gled ur handen och pommesen var så salta att det helt seriöst sved i käften.
Kommer inte gå tillbaka dit.
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
20160429_193325.jpg
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Tro det eller ej. Min Bordsgranne högg direkt på min Zenit. Så jäkla glad jag blev. Min fru fick helt plötsligt inte vatten på sin kvarn. Tvärtom. Respekt. I morrn blir det Panerai expedition igen. Haasaaaaa.
 
Jaha. Spontanresa. Google o några klick senare sitter vi här på St eriksgatan, frugan o jag. Känns lite vid sidan om i kväll, men skit samma. Hagaparken mm lockar inför soliga morgondagen. Kvällens bestyr måste lösas. Mat..... Gick förbi Flippin Burgers o verkar helt ok. Nån som kan ge sitt gillande?
St Eriksgatan lite vid sidan om?
Tsss...där finns ju bla Dovas originallokal, Biljardpalatset samt Brewdog.:cigar:
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Härlig tråd, hoppas du och frugan får en härlig helg. Extra kul att du kärlek för din Zenith. Själv snackade jag med lokala apotekaren om han YM och hans blivande DD. Sedan grillade jag på baksidan med min VC Overseas på...i en annan del av Stockholm riktigt Offside. :D
 
Topp