Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp önskas med en Omega!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Spencer, 18 november 2012.

1. Spencer
    Trådstartare

Spencer Gustav II Adolf Admin

2. MacRulez4ever

MacRulez4ever Biskop

Ser ut som en cal 265 bumper automatic. Kan du inte poppa upp luckan där bak ;)

Sent from my iPån5, using Tapatalk

3. Spencer
    Trådstartare

Ha, jag har ingen aning om hur man gör..

4. Aurum

Aurum Gubbsnygg

Nja, det tycker inte jag. Ser rätt tunn och liten ut? Diameter? Skulle gissa lite lägre guldhalt och 40-tal. Värde? Följer inte dessa, men 3500 kr?

Det är en snäppboett så det är bara att trycka in kniven kl 9. Härligt med stål mot guld...

5. Spencer
    Trådstartare

Skulle tippa på 32-33 i diameter och guldet har inte riktigt vanlig guldfärg. misstänkte att det inte var skruvboett när jag synande den..

6. MacRulez4ever

MacRulez4ever Biskop

Som sagt en liten kniv med tunn egg, och kolla efter en liten insänkning i boettlocket typ. Där bänder du och "plopp" så är den öppen!

Sent from my iPån5, using Tapatalk

Mårtenssons ur Brookfield