Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp önskas med SEIKO 6309 köp

Diskussion i 'Diskussion' startad av Mattan, 10 april 2013.

1. Mattan
    Trådstartare

Mattan Präst

Från:
    Västkusten
    Hej!
    Letar febrilt efter en 6309 så original som möjligt. Finns en del info om vad som är äkta och Aftermarket på nätet men ofta är det inte helt klart.
    Vad tros om denna?? Säljaren påstår att allt är original. Datumfönstret tex är ju inte fasat men enl honom är inte alla originaltavlor fasade??!

Ber ödmjukt om hjälp, är denna något att ha?

http://rover.ebay.com/rover/0/e11051.m4 ... TQ:DE:1123

tack på förhand // Mattan

2. Mr_Jonas

Mr_Jonas Friends of KS

Från:
    Göteborg
  3. Mattan
    Trådstartare

Mattan Präst

Från:
    Västkusten
    Har kollat den och många fler, men jag känner ändå inte att jag har tillräckligt med kunskap för att dissa den på ebay.
    Ffa inte då säljaren hävdar att den är 100% äkta och att fasning i datumfönstret inte måste finnas på originaltavlor.
    Både Bezel och visare ser enl mig äkta ut? men fasningen är ju misstänkt, och lumen ser lite för bra ut.
    Därför ber jag om hjälp av någon med erfarenhet att ta en titt.
    tack // M

4. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
  5. Mattan
    Trådstartare

Mattan Präst

Från:
    Västkusten
    OK, tack då hoppar jag den.
    Mvh// M