• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp astromaster länk

selection

Breitling
Hej hej, har precis köpt en astromaster på ebay som förmodligen kommer inom kort. Är helt ny när det kommer till klockor. Blev medlem här på forumet idag! :)

till klockan medföljer ett vanligt läderband men jag är ute efter en schysst stållänk! Någon som har tips? Jag är ärligt talat inte ens säker på vad det ska vara för storlek på det. Kollade runt lite och hittade riktigt bra bilder på schyssta länkar som passar bra.

http://uhrforum.de/vintage-astromaster-meets-vintage-seiko-t29351

Svar uppskattas väldigt mycket

Mvh
 

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
Välkommen och grattis till din nya klocka. Körde min på gummi som var både snyggt och skönt. Har fått för mig att det finns någon Seiko länk som ska sitta fint på din Astro.

T2RuoBYl.jpg
 

selection

Breitling
Tack så mycket! Wow, snyggt! Har en omega geneve som jag hade tänkt att köpa ett svart perlonband till. Känner att jag lixom vill ha ett alternativ till det, med det menar jag en stållänk till astron :) Ja exakt! har läst om att det ska finnas en fin seikolänk men har tyvärr inte hittat någon schysst än.
 
Topp