Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp att göra rysk dykare vattentät, tack!

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av Aquastaren, 12 september 2015.

1. Aquastaren
    Trådstartare

Aquastaren Präst

Från:
    Stockholm
    Hej - vem kan hjälpa mig att göra denna rysk dykare tät? Det står 200 m på locket. Den håller tiden ganska hyfsat. Förslag mottages tacksamt!

Jag finns i Stockholm men kan så klart skicka klockan.
    image.jpg image.jpg

2. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Doppa den i silikon ;) Finns nya packiningar att köpa på Ebay . Och nya kronor med packningar .

3. Aquastaren
    Trådstartare

Aquastaren Präst

Från:
    Stockholm
    Det låter lovande, men jag behöver hjälp med allt. Har aldrig öppnat en klocka. Är du behjälplig kanske?

4. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Det ska vi väl kunna fixa? Men har ingen trycktestare ? Tror det bästa vore att beställa hem packningar och sen gå till en urmakare som kan trycktesta . Och att han byter packningarna . Finns flera olika packingar från denna säljare .Så man får se att den passar . http://www.ebay.com/itm/WATCHES-PAR...E-CROWN-Z91-/221529679699?hash=item339432a753