• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp av kunnig person på Tissot (PRS200)

Jga

Breitling
Behöver lite hjälp av kunniga personer och då är ni ju rätt personer att vända sig till...

Min kära sambo har nu bestämt sig för att jag ska skaffa en klocka till henne, valet har fallit på en Tissot PRS200 (bra klocka för henne att starta med i mitt tycke, vi har bara råd att en av oss har detta intresse...)

Problemet som jag har insett är att modellen har ändrats, stämmer det? Jag har nämligen själv haft en Tissot PRS200 och då såg den ut såhär: 001 Gamla modellen.jpg

Nu verkar det som den ser ut såhär: tissot-T067.417.11.051.00_MED.jpg

Nu till min fråga, vet någon av er om den "gamla" modellen finns kvar i sortimentet eller om man måste ge sig in i begagnat marknaden för att få tag i denna? Stort tack för all hjälp jag kan få.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Bra fråga, var inte skit-länge sedan de bytte design. Ring några återförsäljare och kolla om de har någon på lager. Ring klockia, arstrands, mfmf. Lycka till!
 
  • Like
Reactions: Jga

sjobbe

Cartier
Har du tur så finns den gamla i lager någonstans - men det var ett tag sedan de uppdaterade den. Sitter själv på gamla designen som konfirmationsklocka :)
 
  • Like
Reactions: Jga
Topp