Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp - Behöver en datejust från 1990

Diskussion i 'Diskussion' startad av Svanis115, 8 maj 2015.

1. Svanis115
    Trådstartare

Svanis115 Friends of KS

Det är så att min bror fyller 25 år samt tar studentexamen inom några veckor. jag har å mina föräldrars vägnar tagit på mig att finna en Datejust från 1990 (året då han är född) i fint skick. Undrar därför om någon har en till salu alternativt kan bistå med kontakter till någon som kan hjälpa till i jakten.
    Allt är av intresse:) Kanske även annat än datejust.

2. Compiss

Compiss Friends of KS

Från:
    Den södra malmen
    Vad tror du om en annons här istället....känns spontant mer rätt
    http://klocksnack.se/forums/handla-köpes.36/

Richispice gillar detta.
  3. Svanis115
    Trådstartare

Svanis115 Friends of KS

Tanken slog mig men skjuter ganska brett och är tacksam för den hjälp som går att få, typ tips på bra handlare utomlands etc.
    Därför kändes det lite snävt att bara lägga in en köpes på dj från -90.

4. JAH42

JAH42 Friends of KS

Snabb sökning på Chrono24 gav 241 träffar på orden datejust 1990, kan vara något att kika på.

Compiss gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield