Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp! Behöver prisindikation kvickt!

Diskussion i 'Diskussion' startad av RicVin, 30 april 2013.

1. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Har hittat ett Racingband till min Omega Broad Arrow i Barcelona. Pris hos AD 130 pengar utan prut. Vad ligger ngt liknande på hemma i Svedala? Ett Omega viklås skulle de ha ohemult mycket slantar för så det skippar jag nog. Men bandet var coolt! Kan man hitta ett viklås begagnat tro? Vad kan det kosta?

2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    För helvete RicVin! Stek lite nu! Ta det bara! :p

Sullstrom och max gillar detta.
  3. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Förvisso har du rätt! Men du vet lika väl som jag att min klocksmak är som en vindflöjel...
    Inte kul att slanta över 3 papp för en remjävel som ngn annan vill ge max 500 för om en månad..:)

4. tim.stockholm

tim.stockholm Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Tja Ric,

Jagade ett sånt band till min Speedy förrut, med viklås ca. 3000-4500kr hos AD's i Sthlm. Snyggt som fan, men saftigt...

5. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Ok, tack för svaret! Är det realistiskt att tro att man kan hitta ett viklås beggat? Funderar på att bara köpa bandet..

6. hook

hook I'm user not a dealer!

jag har ett viklås liggande, dock nytt men vi kan nog komma överens!
    På Rambland i Barca finns ett hotell som heter H1898 på taket finns en grym bar med goda drinkar!
    Bakgatan inehåller en bar / restaurang som heter Bar Lobo, ruskigt bra!

7. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Härligt Martin! Vi hörs,, en till fråga!! Är det olika fästen till vanlig Speedy och Broad Arrow? De monterade bandet på en ny 1957 Broad Aerow i stål och guld igår för att visa att bandet passade. Borde väl vara samma boett på min stålvariant som på 1957:an?

8. hook

hook I'm user not a dealer!

Har svårt för att tro att de skulle vara olika infästningar? Det de skulle kunna göra är ju att förskjuta bandfästenas hål vilket de gjort på 42mm PO contra SMP300.

/Martin

9. Aboynamedsue

Aboynamedsue Friends of KS

Från:
    O
    Skulle ni inte komma överens så kan du höra av dig till mig, är också på jakt efter ett viklås. Helst utan att behöva sälja min ena njure för att finansiera det som vore fallet hos en AD.

10. Aboynamedsue

Aboynamedsue Friends of KS

Från:
    O
    RicVin: Köp! Skulle du ångra dig så kom prata med mig!

Mårtenssons ur Brookfield