Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp behövs i Kalmartrakten....

Diskussion i 'Diskussion' startad av Davvan, 17 juli 2014.

1. Davvan
    Trådstartare

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    ....en kompis har råkat få in vatten i sin DJ....troligen! Fick en bild på en igenimmad klocka och ett rop på hjälp....

Hon bor i Kalmar,mig veterligen finns igen AD i krokarna? Ni som bor i trakten....vad rekommenderar ni för urmakare. Det rör sig om en midsize DJ som inte är äldre än 5-6 år....

2. par

par Friends of KS

zethraeus urmakeri i Växjö är jätte duktiga, sen om han tycker det är för långt(typ 12 mil) ver jag inte. Men grym service och han är bra prismässigt

Hebbe och Davvan gillar detta.
  3. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Finns bara en urmakare i Kalmar. Björkegrens ur. Om dom ksn fixa vet jag inte. Men dom brukar gilla när man kommer med fina klockor.Tål att testas. Ligger på kaggensgatan. Mitt i smeten.

Davvan gillar detta.
  4. Davvan
    Trådstartare

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Thanks lads!!!!

5. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Vet inte hur bra Björkegrens Ur är men deras butikspersonal kan lika lite om klockor som folk på ur och penn :(. Har läst reportage om deras urmakare som verkar destu mer kunnig i ämnet.

Mårtenssons ur Brookfield