• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp behövs i Kalmartrakten....

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
....en kompis har råkat få in vatten i sin DJ....troligen! Fick en bild på en igenimmad klocka och ett rop på hjälp....

Hon bor i Kalmar,mig veterligen finns igen AD i krokarna? Ni som bor i trakten....vad rekommenderar ni för urmakare. Det rör sig om en midsize DJ som inte är äldre än 5-6 år....
 

par

Patek
2-Faktor
zethraeus urmakeri i Växjö är jätte duktiga, sen om han tycker det är för långt(typ 12 mil) ver jag inte. Men grym service och han är bra prismässigt
 

rogart-63

Patek
Finns bara en urmakare i Kalmar. Björkegrens ur. Om dom ksn fixa vet jag inte. Men dom brukar gilla när man kommer med fina klockor.Tål att testas. Ligger på kaggensgatan. Mitt i smeten.
 

Icaras

Rolex
Vet inte hur bra Björkegrens Ur är men deras butikspersonal kan lika lite om klockor som folk på ur och penn :(. Har läst reportage om deras urmakare som verkar destu mer kunnig i ämnet.
 
Topp