• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp,kanske har börjart ångra mig!

flugan

Cartier
Har en ny köpt Royal Oak 15400 som jag tycker är väldigt fin givetvis, den har inte fått mycket handleds tid då jag fortfarande är utomlands.
Men efter att ha tittat och läst en del om Rolex yacht master rose/gummi så börjar jag undra om m an inte skulle väntat på en sådan?
 

flugan

Cartier
Nopp..Inte live.
Det som lockar är att jag har alltid velat ha en guldare,men gillar inte uppmärksamheten.
Denna känns lagom diskert.
 

flugan

Cartier
DSC_0378.JPG
15400 (helst i svart urtavla) är bland de snyggare klockorna där ute.. Sälj till mig annars ;)
Ohhhh tänkt och sälja den billigt till dig men det är tyvärr vit tavla
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Behåll den ett tag till innan du bestämmer dig!
Har du fått ett bra pris, förlorar du nog bara på att sälja den, för att sedan kanske ångra dig...och vilja ha AP igen.
Jag vet...
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Behåll, njut och utvärdera. Det där är en drömklocka för många. Bli inte fartblind och bomma väsentligheter såsom "du har en fet ap".
 
Topp