Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp! Klocka till damen. Dykare, 40mm minimum, gärna ¨guld¨ el. TT

Diskussion i 'Diskussion' startad av l.smallbone, 12 juni 2014.

1. l.smallbone
    Trådstartare

l.smallbone Stadsbo

Tänkte överraska damen med en klocka, dels för att hon är så härlig men också för att jag tycker att hennes Michael Kors klocka är på tok för trist. Jag vet att hon gillar dykare och älskar Rolex 16613 sub så något TT eller ¨guld¨är att föredra. Hon har ingen aning om nått i klockväg förutom att Rolex är Rolex så om det var upp till henne så kunde jag hängt på henne någon Invicta variant av nämnda Rolex. Det tänker jag dock inte göra av moraliska skäl utan köpa nått lite mer originellt. Dykare runt 40mm, gärna TT eller ¨guld¨ och gärna med färglad bezel och/eller tavla (Wolf of Wall Street Heuern hade varit perfekt om den varit större..) Budget? 5k om det är mitt i prick. Ös på och länka gärna oblygt till egna och andras säljannonser.

Tusen tack för hjälpen på förhand!

Anders

2. Båtkocken

Båtkocken Friends of KS

Från:
    Alberget 4A
    En begagnad blå HydroConquest på 39 eller 41 mm. Den har väl polerade mittlänkar så den ser lite blingig ut.

l.smallbone gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield