• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med bedömning

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har inte läst alla inlägg, men kolla (slutet på) blocket och andra... -tråden. Tycker det känns som att denna faller inom samma mönster, dvs;

Tveksam annons, snarlikt användarnamn som de andra fyra tveksamma annonserna, mystiskt ortnamn, 0 genomförda affärer, dålig beskrivning.
-Alltså troligtvis samma person.

ANMÄL! Jag gjorde en gruppanmälan av flera annonser varav alla utan en var avbrutna förra gången jag kollade.
 

max

Dancing Queen
yonsson skrev:
Har inte läst alla inlägg, men kolla (slutet på) blocket och andra... -tråden. Tycker det känns som att denna faller inom samma mönster, dvs;

Tveksam annons, snarlikt användarnamn som de andra fyra tveksamma annonserna, mystiskt ortnamn, 0 genomförda affärer, dålig beskrivning.
-Alltså troligtvis samma person.

ANMÄL! Jag gjorde en gruppanmälan av flera annonser varav alla utan en var avbrutna förra gången jag kollade.
..annonsen har ju varit borta en timme redan, vi har anmält som galningar i ett dygn :)
Otroligt att folk trots allt bjudit 20k på den innan den togs bort, hoppas ingen blir lurad mailledes.
 
Topp