• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med blocket-annons

M.U

Rolex
Verkar någorlunda seriöst. Dock är det jätte dåliga bilder (eller jag som har för dålig internetuppkoppling....) Men det enklaste är att bra dra iväg ett sms/samtal så du får lite känning på säljaren :)
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Värdelösa bilder. Går ej att se skick ordentligt.
På tok för högt pris för en PO8500 utan länk, samt den gamla röda fulboxen. För det priset kan du med lite tur hitta en PO8500 från 2015/2016 med nya träboxen och med länk.
 
  • Like
Reactions: Oli

MJ24

Patek
2-Faktor
Kass bilder...begär bättre bilder så att du har en chans att se klockans skick.
Om säljaren inte vill ta bättre bilder, leta hellre efter ett annat objekt.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor

Oli

Omega
2-Faktor
Så fort jag ser så dåliga bilder , då börjar jag tro att det något konstigt , med klockan . Det behöver det inte vara , men på Blocket ska man vara mycket försiktig . Fråga efter fler bilder ,mm
Använder man blocketappen via iPhone så försämras kvalitén på bilden när den läggs upp på blockets sida.
 

Cleo

Breitling

Vore bra om du la in en screenshot så den blir förevigad i tråden :)
Sen såg jag bara en bild fast det skulle finnas flera och den bilden var så extremt dålig kvalité på i sann blocketanda att det är svårt att uttala sig.

Självklart

image.png
image.png
 
Bara en lite detalj som stör mig.
"Helt ny" men använd vid ett fåtal tillfällen.
Hur kan den vara helt ny om den är använd och dessutom uttagen för 5 månader sen?
Ser seriöst ut annars tycker jag.
:)
 
Topp