Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp med byte av inte bezel samt glas?

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av mrt4, 15 april 2015.

1. mrt4
    Trådstartare

mrt4 Stadsbo

Hej på er!

Sitter med denna hemma: http://www.klocksnack.se/threads/nyförvärv-omega-176-005.36255/

Har beställt och frått hem nytt glad, glaspackning samt inre bezel från ofrei.

Vem kan hjälpa mig byta detta? Jag bor i sthlm men har inga problem att posta klockan till rätt person.

Farfars klocka tackade nej pga mineralglas.

Mcgyver tackade vänligt också nej av fullt godkänd anledning.

Flera förslag?

Har inte tummen mitt i handen själv, men det här är lite för mycket pengar för att jag som lekman ska våga försöka....

Tack på förhand!

Mvh Robin

2. mrt4
    Trådstartare

mrt4 Stadsbo

Menar förstås inre bezel :)

Mvh Robin

3. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Been there done that . Suttit i samma sits . Ville ha hjälp med att trycka i ett mineraiglas i min Mark II . Dessutom hjälp med lite montering av tavla osv . Frågade runt bla farfarsklockan . Dom är lite rädda för att ha sönder tror jag . Men fick hjälp av Mollstedts ur tillslut . Så mitt tips är att kolla om dom kan hjälpa dig .

Sjust klocka förresten . Snygg som få

eriksson850 gillar detta.