• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med byte av inte bezel samt glas?

mrt4

Cartier
2-Faktor
Hej på er!

Sitter med denna hemma: http://www.klocksnack.se/threads/nyförvärv-omega-176-005.36255/

Har beställt och frått hem nytt glad, glaspackning samt inre bezel från ofrei.

Vem kan hjälpa mig byta detta? Jag bor i sthlm men har inga problem att posta klockan till rätt person.

Farfars klocka tackade nej pga mineralglas.

Mcgyver tackade vänligt också nej av fullt godkänd anledning.

Flera förslag?

Har inte tummen mitt i handen själv, men det här är lite för mycket pengar för att jag som lekman ska våga försöka....

Tack på förhand!

Mvh Robin
 

rogart-63

Patek
Hej på er!

Sitter med denna hemma: http://www.klocksnack.se/threads/nyförvärv-omega-176-005.36255/

Har beställt och frått hem nytt glad, glaspackning samt inre bezel från ofrei.

Vem kan hjälpa mig byta detta? Jag bor i sthlm men har inga problem att posta klockan till rätt person.

Farfars klocka tackade nej pga mineralglas.

Mcgyver tackade vänligt också nej av fullt godkänd anledning.

Flera förslag?

Har inte tummen mitt i handen själv, men det här är lite för mycket pengar för att jag som lekman ska våga försöka....

Tack på förhand!

Mvh Robin

Been there done that . Suttit i samma sits . Ville ha hjälp med att trycka i ett mineraiglas i min Mark II . Dessutom hjälp med lite montering av tavla osv . Frågade runt bla farfarsklockan . Dom är lite rädda för att ha sönder tror jag . Men fick hjälp av Mollstedts ur tillslut . Så mitt tips är att kolla om dom kan hjälpa dig .

Sjust klocka förresten . Snygg som få
 
Topp