• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med gummi länk!

kalle

Omega
Sitter här och kollar lite på programmet Pawn stars och såg att Rick hade på sig en Breitling på ett snyggt gummi band på blev rätt så sugen på det och började kolla upp saken.

Min klocka:

xp382h.jpg


Det jag lyckats luska fram är att det finns 3 olika gummi modeller välja mellan. Fastnade för denna modellen:

img0187lg7.jpg


Sedan finns dessa 2:

a1739102ba76oceanracerblack.jpg


a1739102ba77diverproiiblack.jpg


Tror ni jag kommer kunna få tag på den första modellen hos min lokala AD? Sedan min andra fråga vilken av dessa 3 olika tycker ni är den snyggaste?
 
Jag hade två av det första och både svart och rött av tvåan alla till min BlackBird BigDate, gillar den med texten bäst som band men körde oftast det röda då det var lite roligare, men den blir FET med Ocean Race bandet och stora viklåset...

Det första hade jag som sagt två av och det är skillnad på dom, om du ser det som ligger längre ner (ett lite äldre) så är det djupare skårning i det dvs texten står ut mer än det övre som är det som finns nu, gillade det äldre bättre...

Personligen så tycker jag trean blir tråkig...Alla bör dock finnas hos vilken AD som helst, dock inte den äldre snyggare varianten an ettan...

Breitling_Blackbird_1.jpg


Hade även en blå variant av ettan till min B-1a

Breitling+B-1_2.jpg
 

kalle

Omega
masterkiller skrev:
Jag hade två av det första och både svart och rött av tvåan alla till min BlackBird BigDate, gillar den med texten bäst som band men körde oftast det röda då det var lite roligare, men den blir FET med Ocean Race bandet och stora viklåset...

Det första hade jag som sagt två av och det är skillnad på dom, om du ser det som ligger längre ner (ett lite äldre) så är det djupare skårning i det dvs texten står ut mer än det övre som är det som finns nu, gillade det äldre bättre...

Personligen så tycker jag trean blir tråkig...Alla bör dock finnas hos vilken AD som helst, dock inte den äldre snyggare varianten an ettan...



Hade även en blå variant av ettan till min B-1a

Tack för ett riktigt bra svar! Tråkigt den äldre inte går få tag på får chansa min AD har det hemma för tror inte de säljer så mycket sådana här saker ( Bor inte i någon enorm storstad). Håller med dig på något sätt känns den sista lite för tråkigt..

Ska ner på stan idag får hoppas de har något inne :D
 
kalle skrev:
Tråkigt den äldre inte går få tag på får chansa min AD har det hemma för tror inte de säljer så mycket sådana här saker

Lycka till och en positiv sak är att om man inte ser dom sida vid sida så märker man knappt nån skillnad, skulle nog aldrig ha sagt något ;-)
 
Topp