Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp med pris på Aqua Terra 39mm

Diskussion i 'Diskussion' startad av gustavc, 13 mars 2013.

1. gustavc
    Trådstartare

gustavc Stadsbo

Från:
    Örebro bosatt Shanghai
    Hej KS!

Jag har en arbetskamrat som tänk att sälja sin Aqua Terra 39mm.

Jag tror det är en ref:2503.50.00 alltså plain svart urtavla.

Nu råkar det vara så att min bror under en längre tid vart sugen på en Aqua Terra så jag ligger i valet och kvalet om jag ska slå till (Detta är f.ö ett tips för folk som likt mig inte kan sluta flippa och köpa nytt, köp åt andra).

Skicket är sådär . Den har helt klart använts som en dailybeater och ytliga skador på boett finns. (inget som inte går att lösa med capecod).

Jag har kollat både chrono24 och vissa andra sidor för att hitta ett rimligt pris att erbjuda men har gått bet.

Så jag vänder mig till er för lite vägledning på priset!

2. Jaggis

Jaggis Who dares wins!

Från:
    Stockholm
    Kommer den med B&P? Fick kämpa rätt hårt fört att sälja en 39mm på länk komplett med B&P, minns ej ref men den hade vita tavlan och guldindex. Köpte för 22K utan länken. Fick den såld för 16K och då var den i nyskick. En daily beater utan B&P skulle jag inte betalat mer än 10K för. Lägg till ett par tusen och köp en DJ istället :)

3. Domino

Domino Bonde

Från:
    Karlstad
    Fick också runt 16k för en vit med guldindex, med box,papper. Håller med om priset ej över 10k.

4. gustavc
    Trådstartare

gustavc Stadsbo

Från:
    Örebro bosatt Shanghai
    Jo jag har försökt med DJ men min bror ska prompt ha Omega.

Den kommer utan box och papper!

Så runt 10k alltså?

Mårtenssons ur Brookfield