• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med pris på Aqua Terra 39mm

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Hej KS!

Jag har en arbetskamrat som tänk att sälja sin Aqua Terra 39mm.

Jag tror det är en ref:2503.50.00 alltså plain svart urtavla.

Nu råkar det vara så att min bror under en längre tid vart sugen på en Aqua Terra så jag ligger i valet och kvalet om jag ska slå till (Detta är f.ö ett tips för folk som likt mig inte kan sluta flippa och köpa nytt, köp åt andra).

Skicket är sådär . Den har helt klart använts som en dailybeater och ytliga skador på boett finns. (inget som inte går att lösa med capecod).

Jag har kollat både chrono24 och vissa andra sidor för att hitta ett rimligt pris att erbjuda men har gått bet.

Så jag vänder mig till er för lite vägledning på priset!
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Kommer den med B&P? Fick kämpa rätt hårt fört att sälja en 39mm på länk komplett med B&P, minns ej ref men den hade vita tavlan och guldindex. Köpte för 22K utan länken. Fick den såld för 16K och då var den i nyskick. En daily beater utan B&P skulle jag inte betalat mer än 10K för. Lägg till ett par tusen och köp en DJ istället :)
 

Domino

Omega
Jaganata skrev:
Kommer den med B&P? Fick kämpa rätt hårt fört att sälja en 39mm på länk komplett med B&P, minns ej ref men den hade vita tavlan och guldindex. Köpte för 22K utan länken. Fick den såld för 16K och då var den i nyskick. En daily beater utan B&P skulle jag inte betalat mer än 10K för. Lägg till ett par tusen och köp en DJ istället :)

Fick också runt 16k för en vit med guldindex, med box,papper. Håller med om priset ej över 10k.
 

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Jo jag har försökt med DJ men min bror ska prompt ha Omega.

Den kommer utan box och papper!

Så runt 10k alltså?
 
Topp