Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp med pris sättning på Heuer Camaro

Diskussion i 'Vintage' startad av flugan, 13 november 2015.

1. flugan
    Trådstartare

flugan Stadsbo

Hej.
    Då jag är väldigt dåligt insatt på vintage ur så behöver jag lite hjälp.
    Heuer Camaro med valjo 72 verk, servad tidigare i år ink nytt glas för 3500kr.
    Lite dings och små repor på boeten,jag har köpte av första ägaren så jag vet att den aldrig varit polerad
    Ny racing rem av hög kvalité köpt av Monochrom för ca 1100:-
    Såg att dom billigaste på Chrono24 ligger på 33000 och upp,tycker det värkar vara mycket??
    Tack på förhand. DSC_0483.JPG DSC_0483.JPG

Bifogade filer:

Senast ändrad: 13 november 2015
    Pictor, Mernis Bajra, Gummo och 1 annan gillar detta.
  2. virrooo

virrooo Präst

Den där var ju kalasfin! Kommer ni fram till ett rimligt pris kan jag tänka mig att ta över den ;) Vad säger @Darren Cal.11/12 ?

flugan gillar detta.
  3. Criss Cross

Criss Cross Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Heuer har gått upp rejält det senaste året. Camaron har väl varit mindre populär än Autavia, Monaco och Carrera, men har också stigit i värde. Jag tycker inte 30000kr+ är orimligt för en fin tre reg Camaro.

flugan gillar detta.
  4. Savagear114

Savagear114 Friends of KS

Den där var riktigt fin! Men bilderna lämnade mer att önska ;)

5. flugan
    Trådstartare

flugan Stadsbo

Tog bilderna lite hastigt,lägger om nya imorgon.

6. Heurol

Heurol Torpare

Fin! Låg en likadan, också nyservad, uppe på blocket tidigare iår men ngn hann före, är det den?
    Kan också tänka mig att köpa om priset är ok, men blir det 30+ får Virrooo ta den ;).
    Snart årsdagen jag blev bestulen/rånad på min fina Camaro två reg. i Barcelona förra året.....:( ... den var grymt fin med orangea visare.

7. Rock_N_Ron

Rock_N_Ron Friends of KS

Fin-fin! Jag var på G att köpa en Camaro får 2-3 år sedan. Då låg de på 17-20K... Borde köpt då... :banghead:

Så 30 låter väl inte helt orimligt!
    Ska den säljas så lägg ut en seriös annons här. Finns nog flera intressenter. Jag är en av dom... (Även om en vittavlad med datum är den jag egentligen vill ha)

flugan och Gummo gillar detta.
  8. flugan
    Trådstartare

flugan Stadsbo

Det ska jag absolut göra!
    Kommer efter helgen.