Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp med säljare och klocka

Diskussion i 'Diskussion' startad av rotvold, 13 januari 2015.

1. rotvold
    Trådstartare

rotvold Friends of KS

Hejsan. Visste inte om jag skulle låna någon tillfällig tråd eller vart jag skulle lägga den, men chansar och gör en ny här! :)

Min stora fråga är om det är någon som handlat av VintageWatchItaly eller om någon har några synpunkter om företaget i sig!
    http://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-ref-16710-full-set.33885/ har funderat lite på denna, ser ut att vara i bra skick, eller är det någon som har något annat att säga om den? Har inte det bästa ögat för detaljer då jag är rätt ny på sånt :)

2. Palenkovich

Palenkovich Friends of KS

Hade för egen del tagit mig en närmare titt på de två färskare fullset som Floduttern och cab ligger ute med på K&S. Bägge är dessutom ganska nyservade..

tedlapidus, andheg, yonsson och 2 andra gillar detta.
  3. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Som palenko säger så krävs det inte många laxar för att styra 10 år nyare fullset som inom riket...

andheg gillar detta.
  4. konkas

konkas Friends of KS

Varför väljer du denna klocka framför de som nämns i tråden?

5. rotvold
    Trådstartare

rotvold Friends of KS

Tack för svaren, ska kika på dom nämnda alternativen.
    Har väl egentligen inget bra svar på den frågan, har nog bara inte letat tillräckligt noga än! :)

Ingen som har nåt att säga om säljaren? Läste att han fått lite skit för sitt sätt att annonsera, men inte om själva klockorna och servicen.

6. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Han blev medlem bara för ett par veckor sedan så jag tvivlar på att någon hunnit handla av honom :)

7. StrawberryFields

StrawberryFields Sir Notalot

Från:
    Jordgubbsranchen
    Köp min istället ;)

Kejsaren gillar detta.
  8. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Tycker också du ska PMa StrawberryFields istället. Han är dessutom i GBG och ränner titt som tätt.

vonbahr, JayJay och StrawberryFields gillar detta.
  9. rotvold
    Trådstartare

rotvold Friends of KS

Hade absolut kunnat tänka mig att köpa den, men då måste jag sträcka lite på budgeten. Så det innebär att spara lite till! :) Den var otroligt fin!!!

Mårtenssons ur Brookfield