Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp med utförande av service Omega cal 601

Diskussion i 'Vintage' startad av Christoffer, 8 juni 2015.

1. Christoffer
    Trådstartare

Christoffer Stadsbo

Hej likar!

Jag är i lite halvakut behov av hjälp gällande en service av en Omega cal. 601. Detta är en klocka som är avsedd som 30-års present i början av juli. Klockan fungerar utmärkt med bra tidshållning och gångreserv men jag vill vara på den säkra sidan och åtminstone veta att verket är i fint skick. På grund av lite dålig framförhållning har jag först nu kontaktat urmakare för att boka tid men närapå alla vill ta sig an klockan efter semestern.

Min fråga är därför om någon urmakarkunnig här på forumet antingen vill ta sig an projektet eller vet någon urmakare som har möjlighet att färdigställa en service inom de närmsta veckorna?

2. tictac62

tictac62 Stadsbo

Från:
    Bästkusten
    Hej Christoffer!
    Du har PM
    Hälsningar Anders

Savagear114, LongCon och Warwian gillar detta.
  3. Mattan

Mattan Präst

Från:
    Västkusten
    Lämnade in min omega seamaster för service hos Gastons i gbg. En vecka så hade jag den på armen igen.