• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med värdering

cge

Breitling
Har fått erbjudande att köpa dessa fyra för 4000Kr, är det ett bra pris? Tänkte köpa fyra och behålla en Omega och sälja de andra och finansiera min egna mha de jag säljer.


En beskrivning av dem:

1 SEIKO5 ÄR I BRA SKICK
2 50-TALARE MED SUBVISARE DET ÄR ETT RENOVERINOBJEKT MEN DEN GÅR MEN GÅR INTE ATT STÄLLA AXLEN HAR FASNAT
3 CAL262 50-TAL I BRA FUNGERANDE SKICK NYTT GLAS NYTTARMBAND
4 GENEVE NÅGRA MÄRKEN PÅ TAVLAN MEN GÅR BRA NYTT ARMBAND

klockor.JPG
 

Sond

Patek
Med tanke på att bilden verkar 6 år gammal så skulle jag fundera på en och två gånger. Vad jag kan se så är det ingen kioskvältare i den där lådan...
Har fått erbjudande att köpa dessa fyra för 4000Kr, är det ett bra pris? Tänkte köpa fyra och behålla en Omega och sälja de andra och finansiera min egna mha de jag säljer.


En beskrivning av dem:

1 SEIKO5 ÄR I BRA SKICK
2 50-TALARE MED SUBVISARE DET ÄR ETT RENOVERINOBJEKT MEN DEN GÅR MEN GÅR INTE ATT STÄLLA AXLEN HAR FASNAT
3 CAL262 50-TAL I BRA FUNGERANDE SKICK NYTT GLAS NYTTARMBAND
4 GENEVE NÅGRA MÄRKEN PÅ TAVLAN MEN GÅR BRA NYTT ARMBAND

klockor.JPG
 
Har fått erbjudande att köpa dessa fyra för 4000Kr, är det ett bra pris? Tänkte köpa fyra och behålla en Omega och sälja de andra och finansiera min egna mha de jag säljer.


En beskrivning av dem:

1 SEIKO5 ÄR I BRA SKICK
2 50-TALARE MED SUBVISARE DET ÄR ETT RENOVERINOBJEKT MEN DEN GÅR MEN GÅR INTE ATT STÄLLA AXLEN HAR FASNAT
3 CAL262 50-TAL I BRA FUNGERANDE SKICK NYTT GLAS NYTTARMBAND
4 GENEVE NÅGRA MÄRKEN PÅ TAVLAN MEN GÅR BRA NYTT ARMBAND

Hej och välkommen till KS!
Det verkar ju lite skumt att bilden är daterad 2008.. Har du sett klockorna i verkligheten? Mycket kan ju hända på sex år...
Gillar du omegan och du tänker sälja de övriga så är det väl bara att köra, men du kanske får räkna med att de inte går iväg så fort. Allt beror ju på om det finns några potentiella köpare.

Är det en omega du vill ha så finns det ju mycket fint för en tusenlapp eller två som inte innebär att du står med tre osålda dinkor i näven.

Ledsen att din första tråd här blev sönderspammad, det brukar vara bättre ordning här.
Hoppas du hittar dig en klocka på ett eller annat sätt. :)
God kväll
 
Topp