Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp med val

Diskussion i 'Diskussion' startad av Cryssarn, 14 juni 2015.

1. Cryssarn
    Trådstartare

Cryssarn Friends of KS

Från:
    Nashville
    Min brother-in-law är ute efter en ny klocka. Eftersom han märkt att jag har ett stort intresse så frågade han mig om råd. Han själv är inne på en Hamilton http://www.hamiltonwatch.com/collection/khaki/field/officer-mechanical/h69419933

och frågade om jag har några andra tips i den prisklassen. Det enda lättillgängliga jag kom på var en Seiko monster 2nd generation. Vilken tror ni är det bästa valet? Finns det något eller ska jag bara säga att han ska gå på looks?

2. SwedishMade

SwedishMade Stadsbo

Vilken prisklass?

yonsson gillar detta.
  3. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Glycine?

4. Mekmek

Mekmek Friends of KS

Lite bättre WR är väl bra att ha. Certina har ju bra beaters med både stål och läder i 5-6t klassen. Tycker själv att deras DD är rätt ok, osäker på WR dock. Kul att komplettera med ett canvasband sen :)

5. Cryssarn
    Trådstartare

Cryssarn Friends of KS

Från:
    Nashville
    Tack :)
    Prisklassen ligger på 2000-3500

6. Cryssarn
    Trådstartare

Cryssarn Friends of KS

Från:
    Nashville
    jo jag försökte. men han var inte så sugen på att lägga mer än 400 dollar.

Mårtenssons ur Brookfield