Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp mig att välja länk till min Seiko 6309-7290

Diskussion i 'Diskussion' startad av NewMexico, 30 mars 2016.

1. NewMexico
    Trådstartare

NewMexico Bonde

Har försökt få svar i Seikotråden men utan lycka så jag försöker med en egen tråd.
    Jag är på jakt efter en Oyster-länk till min 6309-7290. Har aldrig haft länk innan. Jag skulle vilja testa och vill ha en av bra kvalitet men inte superpremium, bäst värde för pengarna helt enkelt. Skulle även vilja ha ett exemplar som enkelt går att göra sig av med för samma peng om jag bestämmer mig för att jag inte gillar det.

Kan tänka mig att lägga kanske 800-1000:- för en länk om den är populär på andrahandsmarknaden och jag kan bli av med den för ungefär samma prislap.

Kom gärna med förslag!

2. MekaniskaUr

MekaniskaUr Bonde

Från:
    Uppsala
    Strapcode har jag köpt från ett par gånger, tycker det är hög kvalite på armbanden och så har alla solida end-länkar gjorda just för de typ av hus du har.
    http://www.strapcode.com/store/adva...skx&osCsid=u3ksqe41udmfnuje5765bf2ku2&x=0&y=0
    om min länk inte funkar så gå in på sidan och sök på "SKX" så får du upp allt som är gjort för just de huset.
    Din 6309-7290 har samma form som de moderna SKX007 etc.

//Magnus

NewMexico gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield