• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp mig hitta en rolex-modell för mig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

KenKun

Patek
2-Faktor
iq7SuIa.jpg
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Den där lever ju inte alls upp till mina krav. Finns det andra alternativ? Vill helst ha en ny och i guld. :)
Jag skulle gärna vilja veta hur du resonerar när du fått för dig att du kan få en ny guldklocka (nevermind Rolex) för 15k? Om du menar allvar med din tråd, vilket jag faktiskt väljer att tro, så faller det du säger på sin egen orimlighet. Eftersom du är 36 år gammal antar jag att du är i googlingsbar ålder.

Visst kan man använda sig av forumets expertis men om du vill undvika att bli ifrågasatt så ställ dig först frågan om det du efterfrågar är rimligt. (Det är det inte) Risken är annars att du inte blir tagen på allvar alt. sedd som ett troll. En snabb googling senare borde du insett att Rolex billigaste herrmodell ligger på runt 45k ny (och då är den självklart inte i guld) och att din fråga därmed faller på sin egen orimlighet.
 

Oskar456

Breitling
Jag skulle gärna vilja veta hur du resonerar när du fått för dig att du kan få en ny guldklocka (nevermind Rolex) för 15k? Om du menar allvar med din tråd, vilket jag faktiskt väljer att tro, så faller det du säger på sin egen orimlighet. Eftersom du är 36 år gammal antar jag att du är i googlingsbar ålder.

Visst kan man använda sig av forumets expertis men om du vill undvika att bli ifrågasatt så ställ dig först frågan om det du efterfrågar är rimligt. (Det är det inte) Risken är annars att du inte blir tagen på allvar alt. sedd som ett troll. En snabb googling senare borde du insett att Rolex billigaste herrmodell ligger på runt 45k ny (och då är den självklart inte i guld) och att din fråga därmed faller på sin egen orimlighet.
Håller på att googla som en dåre! http://imgur.com/sdoaxAs
Problemet är att det inte direkt står något pris på klockorna. Aja, får gå och kolla i lite affärer först och anteckna namnen och sedan kolla på nätet! Tack för hjälp.
 

B1884

Audemars
2-Faktor

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Håller på att googla som en dåre! http://imgur.com/sdoaxAs
Problemet är att det inte direkt står något pris på klockorna. Aja, får gå och kolla i lite affärer först och anteckna namnen och sedan kolla på nätet! Tack för hjälp.

Ah, utorrent! Storebror ser dig Philippe! :snaphappy:
Och fin bakgrundsbild med en canada goose + något som liknar en PCL oyster-länk. ;)
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Jag skrev ju tidigare i tråden att det nog är @Philippe Stern som trollar. Har han fått någon typ av frikort för att trolla från admins eller är det någon som försöker sätta dit honom? Spänningen tätnar!

Genom att photoshoppa hans Nick? Och arrangera datorn så? Nja... Är ju allt för uppenbart om man granskar bilden som är postad. Antagligen ett test att se vem som verkligen kollar bilden, och vem som fortsätter att svara utan att granska.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp