• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp mig hitta en rolex-modell för mig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

galácticon

Patek
2-Faktor
tmpQzHoRV.jpg
 

Subby

Rolex
Oskar456 är en copy-cat. En Fille-wannabe. Han är inte i närheten av min elegans och finess. Lite som att jämför Chippen med Zlatan.

Jag har lite svårt att förstå om du är seriös nu. Bilden du har lagt där det stod mitt namn var tagen 11:45 medan första bilden TS la visar 11:19, samma bakgrundsbild, samma appordning.

Och du leker fortfarande dum, fin lilla fjantis.
 
P

Philippe Stern

Guest
Jag har lite svårt att förstå om du är seriös nu. Bilden du har lagt där det stod mitt namn var tagen 11:45 medan första bilden TS la visar 11:19, samma bakgrundsbild, samma appordning.

Och du leker fortfarande dum, fin lilla fjantis.
Suck. Du är dum på riktigt. Gå till hit: http://imgur.com/lXlUojJ Klicka på bilden. Högerklicka på bilden och spara ner på din dator. Sen så photoshoppar du så mycket du vill.
 

Jimpa

Panerai
Blivit riktigt sugen på att skaffa mig en rolex. Hade passat mig bra nu då jag nydligen fyllt jämt. Dess höga status samt vackra klockor har nått mina ögon. Jag kan i princip inte mycket om klockor alls men antar att jag hamnat rätt för att ställa denna fråga. För det första så har jag hört att man inte ska handla begagnat då risken för att bli lurad är ganska stor. Så jag vill helst handla den i butik. Vart vänder man sig då? Bor i Göteborg.
Krav på min nya rolex:
-500m vattentålighet minst!
-Något exklusivt material såsom guld eller silver.
-Keramisk ring. (En kollega sa att de kan hålla sig fina i flera år med en sådan).
-Köpt i butik där jag kan spara alla kvitton osv ifall att man skulle bli lurad och så att jag kan justera klockans länkar så att den passar min handled.
Jag har tänkt mig att lägga ca 15 000kr. Frugan tyckte det var riktigt onödigt och sa att vi kunde åka utomlands för så mycket pengar. Men har förstått att man får vara beredd att lägga en del om man ska ha ett fint märke.

Tack på förhand!
36år står det att du är i profilen hehe ;-)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Nä du är så otroligt lurig :)
kommer det någon ny video snart eller?
Kan bekräfta att Fille är otroligt lurig!

Träffade Fille på en störreaktig GTG på Riche, det hela slutade med att vi blev häktade.
Fille Stern är så pass lurig att när vi blev utlösta mot borgen från Kronobergshäktet hävdade han att det inte var han som satt häktad. Situationen blev rätt rörig så polisen skjutsade tbx oss till Riche där vi åter en gång blev utslängda. Rundgång hela den kvällen, har aldrig kontaktat honom sedan dess!

För jävla rörigt om du frågar mig;)

Ps! Enda behållningen av den GTGn var att jag fick klämma på hans nya platinum Daytona som han hade köpt för 15k.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Nu får ni fan ge er allihop…!
Om frågan var, eller inte var (vilket man få förmoda är fallet), allvarligt ställd, har den här tråden spårat långt utanför vad som är ok nu…
Kan vi lämna skiten nu…om någon trollar är det bara sorgligt, och vederbörande kan få skämmas i ensamhet.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp