• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp mig hitta en rolex-modell för mig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

osverigeo

Panerai
2-Faktor
Du inte Einstein. Ser ut som det var du som gjorde detta, Sherlock.

subby.png
Det är ju inte alls samma typsnitt på texten på det photoshoppade användarnamnet som du la upp. Ser 100% photoshoppat ut, men bilderna tidigare från kontot "Oskar456" har exakt det korrekta typsnittet.

Antingen så är Oskar456 ett dåligt troll som blivit avslöjad dvs att det är Philippe Stern, eller så är han ett extremt bra och lyckat troll. Vågar inte chansa på något av alternativen men ser inte varför någon skulle ödsla tid åt att sätta dit dig?
 
P

Philippe Stern

Guest
Det är ju inte alls samma typsnitt på texten på det photoshoppade användarnamnet som du la upp. Ser 100% photoshoppat ut, men bilderna tidigare från kontot "Oskar456" har exakt det korrekta typsnittet.

Antingen så är Oskar456 ett dåligt troll som blivit avslöjad dvs att det är Philippe Stern, eller så är han ett extremt bra och lyckat troll. Vågar inte chansa på något av alternativen men ser inte varför någon skulle ödsla tid åt att sätta dit dig?
Jag erkänner att jag är Fille
 
P

Philippe Stern

Guest
Det är ju inte alls samma typsnitt på texten på det photoshoppade användarnamnet som du la upp. Ser 100% photoshoppat ut, men bilderna tidigare från kontot "Oskar456" har exakt det korrekta typsnittet.

Antingen så är Oskar456 ett dåligt troll som blivit avslöjad dvs att det är Philippe Stern, eller så är han ett extremt bra och lyckat troll. Vågar inte chansa på något av alternativen men ser inte varför någon skulle ödsla tid åt att sätta dit dig?
Jag är INTE Oskar456. Om jag vore det så skulle ni aldrig veta detta. Jag skulle väl för fan aldrig lägga ut en bild där jag har en egen bild som bakgrund och där man ser mitt nick. Ett sånt misstag gör man bara inte. Varje bild jag lägger ut granska jag alltid noga så man inte ser detaljer som är avslöjande. Redigerar avslöjande detaljer. Jag skriver vad jag tycker som Philippe Stern. Brukar inte hyckla. Jag behöver inga trollkonton. Folk har sen jag gick med kallat mig för troll. När den kära Oskar456 satt och trollade var jag på lunch med kollega. Satt på East. Tog foton på min mat och skickade till kollega på jobbet som inte hängde på. Bara för att reta henne. Man ser på tidskoderna i mobilen att jag var där. Sen har jag ingen Mac på jobbet. Jag har ett riktigt jobb. Då har man PC. Så till ni som tror ni är så smarta vill jag skicka ett citat som min idol Jan Stenbeck sa: När något verkar helt glasklart så är det kanske precis tvärtom.
 
P

Philippe Stern

Guest
Det är ju inte alls samma typsnitt på texten på det photoshoppade användarnamnet som du la upp. Ser 100% photoshoppat ut, men bilderna tidigare från kontot "Oskar456" har exakt det korrekta typsnittet.

Antingen så är Oskar456 ett dåligt troll som blivit avslöjad dvs att det är Philippe Stern, eller så är han ett extremt bra och lyckat troll. Vågar inte chansa på något av alternativen men ser inte varför någon skulle ödsla tid åt att sätta dit dig?
Om jag hade en Mac på jobbet med rätt typsnitt i så kan jag också fixa så det blir perfekt.
 
P

Philippe Stern

Guest
Hans profilbild är Oskar Sundin, 29 år från Ängelholm. Han är nog väldigt ovetande om detta.
 

Moffan

Panerai
2-Faktor
Jag är INTE Oskar456. Om jag vore det så skulle ni aldrig veta detta. Jag skulle väl för fan aldrig lägga ut en bild där jag har en egen bild som bakgrund och där man ser mitt nick. Ett sånt misstag gör man bara inte. Varje bild jag lägger ut granska jag alltid noga så man inte ser detaljer som är avslöjande. Redigerar avslöjande detaljer. Jag skriver vad jag tycker som Philippe Stern. Brukar inte hyckla. Jag behöver inga trollkonton. Folk har sen jag gick med kallat mig för troll. När den kära Oskar456 satt och trollade var jag på lunch med kollega. Satt på East. Tog foton på min mat och skickade till kollega på jobbet som inte hängde på. Bara för att reta henne. Man ser på tidskoderna i mobilen att jag var där. Sen har jag ingen Mac på jobbet. Jag har ett riktigt jobb. Då har man PC. Så till ni som tror ni är så smarta vill jag skicka ett citat som min idol Jan Stenbeck sa: När något verkar helt glasklart så är det kanske precis tvärtom.

Med risk för att få forumets yngre garde mot mig så måste jag hålla med om att man använder en PC på ett riktigt jobb.

Och på tal om Stenbeck så är det faktiskt så att min lillebror och Janne (vet att han inte gillade att man sa Janne) var lite bekanta med varandra genom hans dotter Cristina, men hur som haver så enbart några månader innan Janne gick bort, så bröt dom lite bröd och inmundigade någon slags limiterad Neisson rom nere på Pontus i gröna huset, varpå jag dyker upp då jag skall ge min bror en skjuts hem. Det slutar med att vi tömmer denna sagolika rom och förtär ett gäng underbara chilimarinerade räkor, sedan blev det en vinglig taxitur hem. Trevlig avslutning på en kväll och en fantastisk rom må jag säga.

Första och enda gången jag träffade Stenbeck, det fanns någon slags sorg över honom, men också en aptit jag aldrig tidigare stött på. Karlns humör var dock omöjligt att sätta fingret på, man visste inte om han skulle skratta, fnysa, grymta eller bli förbannad.

Fan, det här inlägget blev lite väl känslopjunkigt, men va fan en semi-anekdot är det allt.
 

Oskar456

Breitling
Ville bara komfirmera att det här inte är Philippe Stern som skriver. Ni som förväxlar mig med honom kränker mig genom att tro att jag fallit till en sådan låg nivå. Fick förhinder så har inte kunnat skriva tidigare. Man blir förvånad över hur dumma i huvudet vissa är!
 

Platinum

Cartier
Ville bara komfirmera att det här inte är Philippe Stern som skriver. Ni som förväxlar mig med honom kränker mig genom att tro att jag fallit till en sådan låg nivå. Fick förhinder så har inte kunnat skriva tidigare. Man blir förvånad över hur dumma i huvudet vissa är!
Så, hur kommer det sig att det står "Philippe" på bilden du postade och att du har angett att du är 36 år gammal när du var 29 år gammal den 17 september 2014?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp