• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp mig välja nästa mål!

Vad ska jag sikta på?

  • Explorer 2 med vit tavla. Grottforskare är ju coola.

    Röster: 20 24.1%
  • Klart grabben ska ha en speedy.

    Röster: 9 10.8%
  • IWC mark XVI är la go den.

    Röster: 12 14.5%
  • Fuck sparkontot, gå balls deep i Panerai.

    Röster: 25 30.1%
  • Gå i kloster och sluta posta förvirrat skit här.

    Röster: 17 20.5%

  • Totala väljare
    83

emilarne

Cartier
Jag röstade för att du ska gå i kloster, mest för att jag tror att det skulle bli en trevlig dynamik mellan dig och dom där plågade själarna. Du får fan inte sluta posta här! :)
 

Nexus

Panerai
Stort tack för all hjälp här! Jag behövde en spark i rätt riktning då jag har en tendens att fega ur ibland.
PANNA BOKAD!
Eftersom jag ändå är på G att bränna en mindre förmögenhet på ett armbandsur så kan jag ju lika gärna gå all in. Dock lär väl aset dyka upp under kvartal 6 år 2099, så det kanske blir en Speedy på vägen. Går meo_swe i god för modellen så borde den överleva mig.
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Panna är helrätt!
Sa jag som funderar på att kränga min. Men det är, som alltid, för en god sak... :)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Bra där Nexus, håll dig till planen annars kommer du bara fortsätta titta på vet du egentligen vill ha och flippa substituten, en efter en på vägen:)
Happy hunting!
 

M.U

Rolex
Är sjukt sugen på en panna själv! Uppdatera när du väl fått den om det är hög gök-faktor? ;)
 
Topp