• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp mig välja!

Donkii

Boushh
2-Faktor
Skulle då välja den vita eller svarta tavlan. Rosa lysmassa är lite löjligt ;)
Passar till det mesta..
 

Jens

Greedo
Ok, vit med romerska siffror isf. Möjligen den svarta med rosa index som du nämner.
Har hon nån annan klocka att variera med?


J
 

_jonte

Patek
Denna är finast:
rolex-perpetual-177200_7_LRG.jpg
 

Mangusta

Cartier
Ok, vit med romerska siffror isf. Möjligen den svarta med rosa index som du nämner.
Har hon nån annan klocka att variera med?


J

Har ganska många klockor av olika slag att variera med men det är meningen att Rollen ska passa med om inte allt så nästan allt. Vad tror du om svart med vita index? För grabbig?
 

Mangusta

Cartier
Blå eller Rosa. Vitt är naturligtvis det som fungerar till allt men det är också det som är mest karaktärslöst.

Den blå är superfin men funkar det bra på en tjej eller blir det för grabbigt? Vet av erfarenhet att en rosa urtavla blir ganska begränsad med kläder och smycken även om den är snygg. Sen är ju frågan hur snyggt det är med en rosa urtavla på en äldre dam om klockan håller i 20-30 år som den bör göra? Är inte rosa mer för en ung tjej?
 

Jens

Greedo
Har ganska många klockor av olika slag att variera med men det är meningen att Rollen ska passa med om inte allt så nästan allt. Vad tror du om svart med vita index? För grabbig?
Om jag skulle köpa en till min fru så hade det blivit en med vit tavla o romerska siffror, tycker ljus tavla passar bättre på små klockor. Svart tavla kräver lite mer storlek.



J
 

Mangusta

Cartier
Hur gammal är kvinnan? Tycker 31 är i minsta laget oavsett brukare :)

30-plussare. Det är en väldigt smal handled vi pratar om ska du veta. Tycker ni andra att 31 är väldigt litet på en smal handled? Många tjejklockor är ju mellan 26-30 mm. Fast den lilla DJen ser verkligen liten ut måste jag säga. Air King såg ganska stor ut på handleden.
 

Mangusta

Cartier
Är hon lite inne på sport och friluftsliv? Isf den svarta. Ger sköna Explorer vibbar.

Tänkte också på Explorer när jag såg den svarta. Men nej, inte speciellt sportig utan mer en textilidrottare. ;)

Blå eller svart tycker jag. Rosa detaljer/inslag går bort helt för mig och jag är tjej eller tant.

Hur tycker du att blå och svart funkar med smycken och kläder? Om man tänker att klockan ska passa till det mesta helst?
 
Topp