• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp, Olma Sport!

William100

Breitling
Hej alla klockfantaster! Nu äre såhär att jag fått ett erbjudande att köpa denna av en bekant för 200 pix. Jag har googlat men har inte hittat någon exakt likadan
någonstans med ett pris på. Jag vet att märket är väldigt vanligt i Sverige så priset lär väl ligga någonstans runt där? Den verkar vara i väldigt bra skick och fungerar utmärkt.

Olma Sport 17 Jewels Incablock är namnet.
XQbjlpb.jpg
[/IMG]
XQbjlpb.jpg
[/IMG]
BvxZBtM.jpg
[/IMG]
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Varken dyrt eller billigt, men går den bra, håller tiden och du gillar den känns det som ett bra pris.

Edit: Tyvärr är den inte tillverkad i stål vilket går bort för mig då sådana klockor får det att klia på armen för mig.
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Tycker du om den så är 200 kr inga pengar att diskutera. Ang. pris så kan man hitta alla möjliga priser på Olma, och dom flesta har ingen tydlig marknad mer än att dom är väldigt billiga, "värdelösa" enligt somliga.
Har en Olma du kan få köpa billigt om du vill ha. Av bilderna att döma så bättre skick och fullt fungerande. PM om du vill ha den.
 
Senast ändrad:
Topp