Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp, Olma Sport!

Diskussion i 'Diskussion' startad av William100, 24 september 2015.

1. William100
    Trådstartare

William100 Torpare

Hej alla klockfantaster! Nu äre såhär att jag fått ett erbjudande att köpa denna av en bekant för 200 pix. Jag har googlat men har inte hittat någon exakt likadan
    någonstans med ett pris på. Jag vet att märket är väldigt vanligt i Sverige så priset lär väl ligga någonstans runt där? Den verkar vara i väldigt bra skick och fungerar utmärkt.

Olma Sport 17 Jewels Incablock är namnet. [​IMG][/IMG] [​IMG][/IMG] [​IMG][/IMG]

2. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Varken dyrt eller billigt, men går den bra, håller tiden och du gillar den känns det som ett bra pris.

Edit: Tyvärr är den inte tillverkad i stål vilket går bort för mig då sådana klockor får det att klia på armen för mig.

3. Andrée Varg

Andrée Varg Stadsbo

Tycker du om den så är 200 kr inga pengar att diskutera. Ang. pris så kan man hitta alla möjliga priser på Olma, och dom flesta har ingen tydlig marknad mer än att dom är väldigt billiga, "värdelösa" enligt somliga.
    Har en Olma du kan få köpa billigt om du vill ha. Av bilderna att döma så bättre skick och fullt fungerande. PM om du vill ha den.

Senast ändrad: 24 september 2015
Mårtenssons ur Brookfield