Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp/tips ang. Datejust 16030

Diskussion i 'Diskussion' startad av Weberg, 6 april 2014.

1. Weberg
    Trådstartare

Weberg Stadsbo

Från:
    Inte från Stockholm.
    1. Behöver nytt (plast)glas till en 16030 Datejust och undrar vart jag ska vända mig. Antar att Nymans och/eller Rob har nya att beställa? Vad kan jag räkna med för pris? Vill inte köpa nåt 10-dollarsglas från Ebay.

2. Har en jubilee-länk som skriker "jag säljer rostiga Mercor från 80-talet" och som jag skulle vilja tajta till. Har läst tidigare att vissa skickar iväg sina till nån snubbe i fjärran östern och betalar nån tusenlapp för besväret. Nån som har mer specifik info? Eller finns det nån på forumet som kan sånt?

3. Putsa boetten: kan jag få ett hyggligt resultat med en sån där trasa, eller bör jag lämna in den? Vem rekommenderas isf i Sthlm-trakten/Mellansverige?

Tack

2. Ernesto

Ernesto Friends of KS

1. Rob byter glas och täthetsservar för 1200 kr. Bara glas kostar annars 800 kr.

Weberg gillar detta.
  3. Weberg
    Trådstartare

Weberg Stadsbo

Från:
    Inte från Stockholm.
    K
    Ok, låter ju riktigt bra. Ska kolla Nymans oxå tänkte jag. Står lite mellan vem som kan få jobbet avklarat snabbast.

4. par

par Friends of KS

Den du tänker på är Michael Young. Sök och du kommer hitta mkt

Weberg gillar detta.
  5. Weberg
    Trådstartare

Weberg Stadsbo

Från:
    Inte från Stockholm.
    Will do. Tack!

6. Ernesto

Ernesto Friends of KS

Minns inte vem som tog hand om min Rolex, men han kunde göra det under dagen. Bara att säga att det är bråttom!

Weberg gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield