• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp! Värdering Breitling Blackbird A13350

newstick

Omega
2-Faktor
Hej!

Har någon lite koll på vad man får för en Blackbird A13350. Klockan är från -02 och servad under 2013. Klockan sitter på ett läderband med Breitling-spänne. Yttre skicket på klockan är mycket bra och inga större dings eller dylikt. Box och cert finns.

Vet någon vad "SERIE SPECIALE" innebär? Eller vet du något annat roligt om klockan?

Tack på förhand.

2edbl3l.jpg
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Funnyguy! ;) Detdär var ju inte till någon större hjälp ;). Mitt sentimentala värde och ett marknadsvärde kan ju skilja sig ganska mycket. Klockan är inte tänkt för mig, därför jag frågar om något vet kul info och eventuellt marknadsvärde...? //News.

Va du den enda budgivaren? Om inte så ger det ju en ganska bra fingervisning på marknadsvärdet. På chrono24 ligger 1st från resp år 01/02/03 och då ligger priset 17500-22500kr. Uret vintage har sålt en från okänt årtal för 16100kr Ditt "sentimentala värde" är svårt för mig att uttala mig om.
 

newstick

Omega
2-Faktor
Va du den enda budgivaren? Om inte så ger det ju en ganska bra fingervisning på marknadsvärdet. På chrono24 ligger 1st från resp år 01/02/03 och då ligger priset 17500-22500kr. Uret vintage har sålt en från okänt årtal för 16100kr Ditt "sentimentala värde" är svårt för mig att uttala mig om.


OK, tackar för svar! Då kan jag ju ha gjort en bra affär, klockan är inte tänkt till mig så jag hoppas mottagaren av denna gåva gillar den.

Någon rolig info om klockan eller andra åsikter tas tacksamt emot. :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Va du den enda budgivaren? Om inte så ger det ju en ganska bra fingervisning på marknadsvärdet. På chrono24 ligger 1st från resp år 01/02/03 och då ligger priset 17500-22500kr. Uret vintage har sålt en från okänt årtal för 16100kr Ditt "sentimentala värde" är svårt för mig att uttala mig om.
Inte var han ende budgivare. Förvånar mig dock att tvåan lade sitt bud för 4 dagar sedan och sedan inte bevakar budgivningen. Visst var det ett bra pris.
 

poormans

Rolex
jag har haft flera chronomater men har märkt senaste tiden att de är svårsålda de man får lite mer för verkar vara TT modellerna med TT länk

så 11k på läder är nog normalpris senaste jag hade med länk förra året sålde jag för 13,5k den var fullset men dock ej servad

cheers
christian
 
P

Philippe Stern

Guest
Kom med något konkret och bevisa de brister som säger att det är en fake istället för att lalla runt.

Sa inte att det var fake. Sa att det ser ut som fake. Jag skriver vad jag vill. Behöver inte argumentera eller motivera för dig. Ignoere me if you don't like what I write. Couldn't care less. SMDYMF.
 

CLT

Rolex
Sa inte att det var fake. Sa att det ser ut som fake. Jag skriver vad jag vill. Behöver inte argumentera eller motivera för dig. Ignoere me if you don't like what I write. Couldn't care less. SMDYMF.
Vilket roligt forum du verkar vilja ha. Du ber att alla ska ignorera dig.

Ett gratis tips, försök ta åt dig utav kritiken folk ger dig. Det blir trevligare för alla.
 

newstick

Omega
2-Faktor
F.k Klockan var 100% äkta och genomgången av AD. Den finns inte längre i min ägo, jag sålde klockan för 14 250:- om jag inte missminner mig.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Sa inte att det var fake. Sa att det ser ut som fake. Jag skriver vad jag vill. Behöver inte argumentera eller motivera för dig. Ignoere me if you don't like what I write. Couldn't care less. SMDYMF.

Definitionen av en pajas, så jävla less på dig och ditt beteende. Håll lite nivå på dina inlägg och bidra med något. Det enda du bidragit med hittills är skräp och negativitet. Att jag ens slösar tid & energi på dig, herregud.
 

sjobbe

Cartier
Sa inte att det var fake. Sa att det ser ut som fake. Jag skriver vad jag vill. Behöver inte argumentera eller motivera för dig. Ignoere me if you don't like what I write. Couldn't care less. SMDYMF.

Varför inte bara lägga ner den dryga douchebag-attityden och försöka vara lite trevlig och föra normala konversationer - tror du får ut betydligt mer av detta forum då...
 
Topp